Nieuw op dit forum en ook nog niet zo lang lid van mgcc. Ik heb een mgb roadster uit 78. Het probleem is dat deze “Amerikaans” gespoten is
Martijn
Daar was ik al aan begonnen
De auto is nu groen, maar de originele kleur was bruin. Niet perse mijn favoriete kleur….1030 schreef: ↑15 okt 2022, 12:38Dag Martijn,
Ik weet niet welke kleur de auto nu heeft maar een advies is: hou het origineel! Natuurlijk tenzij je de huidige / oorspronkelijke kleur lelijk vind. Het scheelt veel werk en het blijft altijd beter voor de waarde van de auto. Onder het dashbord kan men nagenoeg altijd de oorspronkelijk kleur terug vinden. JW
Een punt van overweging kan zijn welke combinatie met die zwarte "rubber" bumpers je het beste vindt passen (je kan ze na een voorbehandeling ook meespuiten overigens)220015 schreef: ↑16 okt 2022, 07:44De auto is nu groen, maar de originele kleur was bruin. Niet perse mijn favoriete kleur….1030 schreef: ↑15 okt 2022, 12:38Dag Martijn,
Ik weet niet welke kleur de auto nu heeft maar een advies is: hou het origineel! Natuurlijk tenzij je de huidige / oorspronkelijke kleur lelijk vind. Het scheelt veel werk en het blijft altijd beter voor de waarde van de auto. Onder het dashbord kan men nagenoeg altijd de oorspronkelijk kleur terug vinden. JW