Re: Gevraagd MGF wit

#27
Dankjewel, ik ben afgelopen zondag bij deze witte geweest maar het was een buitenslaper en in niet zo'n fijne toestand. Het was wel een heel laag VIN, 001250 en kwan oorspronkelijk uit Keulen. Eigenlijk zoek ik ook nog een VVC of CVT automaat. Groet, Marius

Re: Gevraagd MGF wit

#31
200005 schreef:
01 jul 2022, 18:33
(en nog niet in het register)
Is wel geregisteerd en de huidige eigenaar is er al snel op uitgekeken.

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Gevraagd MGF wit

#33
200005 schreef:
01 jul 2022, 18:33
Oudje in Diamond White (NAL) met rood leer maar oorspronkelijk LQP.
Kenteken: 32-FZ-NG, VIN: RD 005112 (en nog niet in het register).
Mij net iets te ver heen.....
Tja, oud zijn de F-jes inmiddels allemaal...

Zo op het oog zag deze er niet verkeerd uit, de rest is aan jou.

Als ik weer iets voorbij zie komen meld ik het.
Groeten, Wilfred
1998 MG-F 1.8i LQW PUU(verkocht)
2002 MG-TF 135 LEF PUU

Safety fast.

Re: Gevraagd MGF wit

#34
Voor de overheid is, jammer genoeg, 40 jaar pas oud.
Beter gezegd, een van de eersten met een laag chassis nummer dat begint met twee nullen.
Voor zover ik weet is diamond white alleen de eerste jaren geleverd en wat mij betreft hoe ouder hoe leuker.
Ik rij inmiddels wel weer een F maar geen wit.

Re: Gevraagd MGF wit

#36
200005 schreef:
08 jul 2022, 22:47
Koop gesloten voor kleindochter.

Leuk, de kleindochter ook in het MGF Register Holland. ;)
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Gevraagd MGF wit

#38
200005 schreef:
08 jul 2022, 22:47
Vandaag even in gereden, viel niet tegen en wit is willen. Koop gesloten voor kleindochter. Dank voor de tip, Wlfred.
Hé, tof zeg! Ik hoop dat ze er veel plezier van mag hebben.

Graag gedaan, als tegenprestatie graag een uitgebreidere reportage en foto's :mrgreen:
Groeten, Wilfred
1998 MG-F 1.8i LQW PUU(verkocht)
2002 MG-TF 135 LEF PUU

Safety fast.

Re: Gevraagd MGF wit

#41
De uitspraak "mooi wit is niet lelijk" heb ik wel eens gehoord. Ik ben het daar steeds meer mee eens. Erg fraai en de 6 spokes wisselen voor 8 spokes minilites was ook een goede keus.
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Gevraagd MGF wit

#42
Mooie, frisse auto om te zien, combi met dat rood is prima, dank voor de foto's

Technisch ook helemaal in orde? Rijhoogte is goed zo op het oog, er was ook flink onderhoud gepleegd meen ik me te herinneren.
Groeten, Wilfred
1998 MG-F 1.8i LQW PUU(verkocht)
2002 MG-TF 135 LEF PUU

Safety fast.

Re: Gevraagd MGF wit

#43
Met witte auto's in het algemeen heb ik niet zoveel maar de zeldzame combinatie met de MGF vind ik best aantrekkelijk.
Ik denk ook dat een kleine auto goed toont in een lichte kleur.
Deze wielen zaten onder de auto, ik weet niet wie die gekozen heeft.
Volgens mij zijn de veerbollen nog origineel en veert de auto nog net voldoende.
Er zijn technisch nog wel wat verbeteringen te doen maar er zit voorlopig nog APK op: Wintertijd is sleuteltijd.