Re: Beenruimte T-Type

#2
Hallo Pim, in juni is Waalwijk, ongetwijfeld zijn die types daar ook vertegenwoordigd en kun je ze bekijken. En vast mag je er van deze en gene eigenaar wel eens in zitten. Advies zou je ook kunnen vragen aan Rob Oudejans. Hij is in de Technische Commissie van de M.G. T-Type Owners Club Holland (MGTTO) de man voor de T-types. techncie-ttype@mgtto.nl
Het hangt er ook vanaf in hoeverre de rugleuning zich achteruit laat zetten en van de dikte van die rugleuning. Bij mijn TD heb ik indertijd bij de restauratie het verenpakket vernieuwd waardoor die weliswaar heerlijk zit maar ook wat dikker is dan origineel. En dat gaat dan af van de beschikbare beenlengte.
Het hangt er ook vanaf hoe ver je zelf wilt gaan: ik weet dat ze bij bekledingsbedrijf Van Straaten in Woerden ware meesters zijn in het verzinnen van aanpassingen van autostoelen. Want immers, niet alleen je beenlengte voor het zitten is een issue maar ook de lengte van je bovenlijf. Je wilt niet steeds die bovenlijst van het raam in je zicht hebben. Dus ook de stoelhoogte is van belang. En ook daar is het nodige aan aan te passen. Succes ermee, Huib
cron