Rubber hardtopkap MGTF

#1
Heeft iemand een idee waar ik een rubber raamafdichting kan bestellen voor de hardtopkap
passagierkant ? Zowel Rimmer Bros als ook Mike Satur in Engeland kunnen mij niet helpen.
Ook Wilco en Peter uit Veghel geven aan dat het rubber momenteel niet leverbaar is.
Gr, Johan

Re: Rubber hardtopkap MGTF

#3
Ik ben bang dat het al jaren niet meer te leveren is, om wat makkelijker te zoeken op het web hierbij het onderdeelnummer: DSF101280PMD voor de rechterzijde (die je zoekt) en
onderdeelnummer voor de linkerzijde DSF101290PMD.
Misschien een goedkope beschadigde hardtop scoren waarvan de rubbers in betere staat verkeren en die overzetten ?
Gezien de laatst bekende prijzen van zo'n rubber van circa UKP 90.00 zonder verzendkosten welicht een niet zo gekke oplossing.

Re: Rubber hardtopkap MGTF

#4
Ook even snel gekeken maar iets vinden gaat idd heel lastig worden. Zoeken naar een beschadigde hardtop met betere rubbers is een optie maar alle rubbers zijn inmiddels aardig op leeftijd.
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Rubber hardtopkap MGTF

#6
Mannen, bedankt voor jullie reacties. IK heb een vraag uitgezet bij MGOC Spares. Als uit dat antwoord blijkt dat zij mij ook niet kunnen helpen ga ik het alternatieve traject van de rubberwinkel in De hardtopkap zit nu op de MG met een niet geweldig afdichtingsrubber maar net voldoende om de winter mee door te komen. Heb ik even tijd om e.e.a. uit te werken. Wordt vervolgd.
cron