Re: Ervaringen MG TF Stepspeed

#2
Beste Hr Laverman,
Ik heb besloten een paar van mijn MG's te verkopen. Zo heb ik een MGF mark2 Stepspeed uit 2001 die ik wil verkopen. Heb je interesse dan kun je me mailen: merven@planet.nl Goed onderhouden auto met veel extra's zoals cruisecontrol, hardtop etc etc. Hij staat nu ook op marktplaats. Kleur British racing green. Beide bekleding met wortelnoten accenten.
Groetend,
Marius Erven.

Re: Ervaringen MG TF Stepspeed

#3
Ik gebruik met grote regelmaat (in principe als dagdagelijkse auto een 2005 TF stepspeed. Op dit moment zo’n 125kkm mee gereden. In vergelijking met een Mk1 F (geen stepspeed) een heel andere auto maar wel prettig in gebruik. Betrouwbaar, die vraag moet je nooit aan een fan vragen, tenzij je op een Japans forum zit. De auto op zicht heeft me eigenlijk nooit echt in de steek gelaten, natuurlijk gaat er zo nu en dan wat aan defect, Maar met de bak nog geen problemen gehad. Daarbij wetend dat er binnen de club een paar mensen zijn die er met verstand van zaken aan kunnen sleutelen. Deze mensen geven overigens mij aan dat er wel wat bijgeluid in de bak zit en dat ik op termijn tegen een reparatie aan ga lopen. Het zij zo.
cron