Gezocht: MGB Roadster

#1
Beste MG Car Club leden,
Als liefhebber van ons merk, ben ik al een tijdje op zoek naar een knappe MGB Roadster. Ik heb nu nog geen MGB, maar hoop dat ik een vertrouwde auto kan overnemen van een andere liefhebber binnen de club.

Als het clubblad verschijnt, controleer ik altijd de eerst de 'koppelingetjes', maar ik probeer het nu ook via het forum...

Ik zoek geen auto in absolute concoursstaat verkeert, maar wel een nette wagen zonder achterstallig onderhoud. Een auto om lekker mee te toeren en die een technische aankoopkeuring goed doorstaat.

Wat ik zoek...
  • Originele Europese chroombumper (geen omgebouwde rubberbumper/ linksgestuurd)
  • Enige voorkeur voor laatste chroombumper modeljaren
  • Auto zo veel mogelijk in originele staat / 'paint color'


Wie helpt me deze auto te vinden? Graag reactie via PM, of e-mail: marinusmgb@gmail.com

** Zolang deze advertentie online staat op ons forum, ben ik nog op zoek. **

Groeten,
Marcel
Laatst gewijzigd door Marcel Dijkman (170058) op 31 jan 2021, 21:04, 5 keer totaal gewijzigd.

Re: Gezocht: MGB Roadster

#2
Beste Marinus,

Als trotse bezitter van een MGB Roadster, die niet geheel aan jouw eisen voldoet, laat ik toch van mij horen.
Onze MGB is :
- van nov. 1974, genoemd een 74 1/2 in The States
- eerste eigenaresse heeft haar gekocht in febr. 1975
- Californische import
- geen stalen dashboard
- glacier white / camel bekleding
- goede auto, absoluut geen roest auto, door " eigen " monteur onderhouden
- 14 jaar naar tevredenheid in ons bezit

Ik hoef niet de hoofdprijs voor deze auto.

Wil je meer weten?
Bel 06553967

Re: Gezocht: MGB Roadster

#6
Beste Marinus,

In mijn zoektocht naar een geschikte MGB kwam ik er een tegen bij Automakelaar te Ermelo. Historie is redelijk vaag maar beantwoord wel aan jouw zoekcriteria. Op het oog een mooie auto maar je moet je zelf overtuigen.

Ps. ik ben intussen geslaagt met een mooie MGB.

Met vriendelijke groet,

Erik Uijttenboogaart
Met vriendelijke groet
Erik Uijttenboogaart

Re: Gezocht: MGB Roadster

#8
ik heb een mgb uit 1978, import New Sealand. Gave auto maar wel met rubber bumpers. Heeft 12 jaar stilgestaan bij een Suzuki dealer in Oss. Auto is volledig gerestaureerd en zit dik in de tectyl.
Km stand 23.00 miles.
Loopt en rijdt prima. Voor een vaste prijs van 14.000,- mag hij weg.

Re: Gezocht: MGB Roadster

#22
170058 schreef:
12 mei 2018, 15:37
Beste MG Car Club leden,
Als liefhebber van ons merk, ben ik al een tijdje op zoek naar een knappe MGB Roadster. Ik heb nu nog geen MGB, maar hoop dat ik een vertrouwde auto kan overnemen van een andere liefhebber binnen de club.

Als het clubblad verschijnt, controleer ik altijd de eerst de 'koppelingetjes', maar ik probeer het nu ook via het forum...

Ik zoek geen auto in absolute concoursstaat verkeert, maar wel een nette wagen zonder achterstallig onderhoud. Een auto om lekker mee te toeren en die een technische aankoopkeuring goed doorstaat.

Wat ik zoek...
  • Originele Europese chroombumper (geen omgebouwde rubberbumper/ linksgestuurd)
  • Enige voorkeur voor laatste chroombumper modeljaren
  • Auto zo veel mogelijk in originele staat / 'paint color'


Wie helpt me deze auto te vinden? Graag reactie via PM, of e-mail: marinusmgb@gmail.com

** Zolang deze advertentie online staat op ons forum, ben ik nog op zoek. **

Groeten,
Marcel
Hallo Marcel.
Ben je nog zoekende? Zo ja, ik overweeg na bijna 25 jaar bezit afstand te gaan doen van mijn MG-B lepeldeur uit 1964. Echt een hele mooie en goede auto. Instappen en rijden maar! Als je interesse hebt kun je me bereiken onder nummer 0622601169. Groet Ludo

Re: Gezocht: MGB Roadster

#23
970296 schreef:
07 mei 2021, 15:00
170058 schreef:
12 mei 2018, 15:37
Beste MG Car Club leden,
Als liefhebber van ons merk, ben ik al een tijdje op zoek naar een knappe MGB Roadster. Ik heb nu nog geen MGB, maar hoop dat ik een vertrouwde auto kan overnemen van een andere liefhebber binnen de club.

Als het clubblad verschijnt, controleer ik altijd de eerst de 'koppelingetjes', maar ik probeer het nu ook via het forum...

Ik zoek geen auto in absolute concoursstaat verkeert, maar wel een nette wagen zonder achterstallig onderhoud. Een auto om lekker mee te toeren en die een technische aankoopkeuring goed doorstaat.

Wat ik zoek...
  • Originele Europese chroombumper (geen omgebouwde rubberbumper/ linksgestuurd)
  • Enige voorkeur voor laatste chroombumper modeljaren
  • Auto zo veel mogelijk in originele staat / 'paint color'


Wie helpt me deze auto te vinden? Graag reactie via PM, of e-mail: marinusmgb@gmail.com

** Zolang deze advertentie online staat op ons forum, ben ik nog op zoek. **

Groeten,
Marcel
Hallo Marcel.
Ben je nog zoekende? Zo ja, ik overweeg na bijna 25 jaar bezit afstand te gaan doen van mijn MG-B lepeldeur uit 1964. Echt een hele mooie en goede auto. Instappen en rijden maar! Als je interesse hebt kun je me bereiken onder nummer 0622601169. Groet Ludo
Je kunt me natuurlijk ook mailen. Ludomail@planet.nl

Re: Gezocht: MGB Roadster

#24
Beste MG Club-leden,

Onlangs lid geworden van de club, maar nog niet in het bezit van een MG. Wel op zoek naar een MGB.
Een mooie nette auto in goede staat, technisch, qua interieur als de carrosserie.
Hoeft geen concoursstaat te zijn, het is wel de bedoeling dat we erin gaan rijden.
Wij hebben geen technisch kennis van auto's. Wie zijn vooral van het toeren en het genieten van het rijden en de omgeving.
Auto moet betrouwbaar zijn, één waar we nog jaren plezier van hebben.

We zijn niet deskundig dus heb ik wel enkele vragen;
1 Waar moeten we op letten als we een auto willen aankopen?
2 Zijn er specifieke aandachtspunten en hoe kun je dit waarnemen?
2 Zijn er mensen uit de club die hierbij kunnen/willen helpen?
3 Wat moeten we vooral niet doen?
4 Zijn er bedrijven die jullie aanraden of wellicht afraden?
Advies is zeer welkom, dit mag via het forum, de mail of per telefoon.

Onze wensen / voorkeuren;
1 Een witte, groene of blauwe auto.
2 Auto die strak uit ziet en redelijk "origineel" is. In elk geval qua look.
3 Motorisch goed in orde, geen roest, schade enz.
4 Net interieur, geen beschadigde stoelen enz.
5 Stoelen voorzien van hoofdsteun.
6 Chrome bumpers.
Wanneer iemand een passende auto voor ons weet te staan, dan horen we dit graag.

Groeten,
Frank en Christel Schers
06-30036453
frankschers@me.com
cron