Boeken.

#1
IMG_20210324_202355 (2).jpg
IMG_20210324_201133 (2).jpg
Ik ben bijna door mijn voorraad boeken over MG en alles wat daar mee te maken heeft heen. De volgende 8 boeken zijn nog te koop tegen de erachter staande prijs. Mocht u besluiten om er meerdere tegelijk aan te schaffen, dan valt er wel iets te regelen met de prijs. De verzendkosten zijn uiteraard voor u als koper.
Het betreft de volgende boeken:
3) MG Y-Type & Magnette ZA/ZB. Engelse uitgave van Brookland Books, geheel in zw/wit, met oa veel roadtests.......................€15
5) MGB Super Profile by Lindsay Porter. Engelse zw/wit uitgave met oa veel roadtests en andere wetenswaardigheden...........€ 5
6) Aspects of Abingdon by Ken Smith. Alles over de MG fabriek in Abingdon en de mannen die er werkten.................................€10
7) MGB the Illustrated History. Incl. de MGB RV8. Met zeer veel kleurenfoto's vanaf het begin tot de laatste MGB en RV8.........€35
8) MG Y-Type Saloons and Tourers by John Lawson. Engelse zw/wit uitgave. Alles betreffende de MGY........................................€15
Zoals u ziet zijn er al 3 verkocht. Ze staan nog wel op de foto, maar zijn niet meer in mijn bezit!
Laatst gewijzigd door Ruud Eelderink (020263) op 06 apr 2021, 20:25, 2 keer totaal gewijzigd.