In het maandelijks clubblad wordt Kuiper Verzekeringen aangeprezen voor het verzekeren van je MG. Op dit moment heb ik mij tf verzekerd bij Unive maar vindt het belangrijk dat bedrijven die zich inzetten voor de MG een kans moeten krijgen. Ook vindt ik het dan minder belangrijk dat de premie iets hoger zou kunnen uitvallen.
Het is nog geen zomer maar wel de tijd om bij Kuiper te kijken voor een verzekering. Als ik deze voordat ik de MG uit de winterstalling ga halen geregeld is, is dit weer mooi mee genomen.
Via de site van Kuiper een offerte aangevraagd. Alle informatie doorgegeven. Mooi dat ze en dag later bellen voor informatie. Maar dan komt het resultaat Kuiper wil de MG tf NIET verzekeren omdat ik niet uitsluitend hobby matig gebruik van de auto maak. Je mag toertochten maken zoveel je kan binnen een aantal kilometers, maar een boodschap doen bij de appie op een mooie zonnige dag is niet verzekerd. Dit valt niet binnen de normen van de verzekering.
In mijn werkzaam leven heb ik een assurantie B diploma ( gevolmachtigd verzekering agent) gehaald, WFT schade en leven gehad en veel verzekering gesloten waaronder ook auto verzekeringen, maar zoveel onbenul nooit meegemaakt.
TIP: sluit niet bij deze verzekeraar. erg frustrerend en bij de schade waarschijnlijk veel gezeik.
Verzekering via Kuiper ( lachertje)
Laatst gewijzigd door Schelto Wolf (230063) op 31 jan 2025, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.