Tafels bestellen voor BCCD op 27 oktober In Houten

Kreeg op donderdag 25 juli een bericht van dit team om me in te schrijven voor genoemde dag met de mogelijkheid om tafels te bestellen voor Houten.
DIt was ik toch al van plan, dus formulier ingevuld en verzonden en voor 4 tafels 60 euro overgemaakt. Had ook gelijk een reserverings nummer.
Een paar dagen later keken we nog eens naar het formulier en zagen dat de datum van de British Car Club Day in het verleden lag .

N.L. op 22-10-2023,Dus het inschrijvings formilier was van vorig jaar. We hebben daar geen goed gevoel bij.
Nog een reactie verstuurd maar nog niets vernomen
Er is van BCCD ook niets te vinden van een contact mogelijkheid.
Vraag,
Zijn er meer leden die zo,n mailtje hebben ontvangen.
Laatst gewijzigd door Hans Geertse (850008) op 23 aug 2024, 07:43, 2 keer totaal gewijzigd.

Re: Tafels bestellen voor BCCD op 26 oktober In Houten

Dag Hans,
even een reactie als vertegenwoordiger uit het bestuur MGCC, in die hoedanigheid ben ik vanuit de club de verbinding met de BCCD.
Ik ben zelf geen verkeerde data tegengekomen, maar heb jouw signaal doorgezet naar de organisatie. Dank daarvoor!
Er is een goede contactpagina te vinden op de website van de BCCD (en niet BCCP). Zie https://britishcarclubday.com/contact . Mijn ervaring is dat er snel en adequaat gereageerd wordt, heb je andere signalen hoor ik het graag op evenementen@mgcarclub.nl, dan neem ik actie.
Voor de goede orde: de BCCD is dit jaar zondag 27 oktober en niet 26, zoals in de kop van jouw bericht staat.
Dank en hartelijke groet,

Gert-Jan Polman
Commissaris evenementen MGCCH