Voorstellen

#1
Hallo,
Gisteren lid geworden dus zal me even voorstellen.
Ik ben Rob Bouwman 38 jaar en woonachtig in de Achterhoek. 2 kinderen van 11 en 15 en getrouwd.
Al een paar jaar trekt MG mijn aandacht en vorige week een F gekocht. In de toekomst staat een B op mijn verlanglijstje. Ik hoop actief met evenementen mee te kunnen doen en veel te leren over de techniek. Ik heb mij al opgegeven voor Waalwijk 23 Juni dus begin is er. Mijn F lijkt technisch wel aardig in orde maar zal een keer gespoten moeten worden ( blaasjes onder de lak).
Het aparte aan de auto waarom deze mijn aandacht trok is de kleur ( Birmingham Orange ) en dat de F een TF achterbumper en klep heeft. Ik wens iedereen een mooie zonnige zomer toe😎😎
Bijlagen
IMG_8444.jpeg

Re: Voorstellen

#2
Welkom Rob,

Een mooie foto heb je bij deze introductie geplaatst. Een origineel nieuw in Nederland geleverde MGF 1.8I VVC (door de toenmalig dealer in Maastricht) in de niet alledaagse kleur Volcano Pearlescent.
Je voor en achternaam brachten mij even in verwarring maar dat was kort van duur. We hebben nu een versie met "W" en zonder in de naam.
Doe je best om deze MGF op de weg te houden. Misschien nog aanmelden in het MGF Register? Daar is plaats voor nog meer foto's en je kunt nog een missing item aanvullen. In ieder geval veel rijplezier gewenst.

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Voorstellen

#4
Nog even gekeken en 1127 MGF's hebben de fabriek in Longbridge verlaten in deze kleur. 5 zijn er nieuw in Nederland verkocht. 1 in 1996, 3 in 1997 en 1 in 1998 (deze dus).
Je gaat er komende zomer dus niet heel veel tegenkomen in deze kleur en origineel nieuw in Nederland geleverd. Ze zijn er alle 5 nog dus iedereen is er zuinig op.
Maar ze zijn gemaakt om in te rijden.

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Voorstellen

#8
Dag Rob,
Ik ben de andere Rob Bouman, maar dan zonder W.
Ik rijd met een MGB uit 1975, en ben lid van de MGCC sinds 1999, ik heb ook een TF uit 2006 waar ik met vrienden uit de MG club buitenlandse reizen maak, en gemaakt heb.
Sinds 10 maart dit jaar ben ik algemeen secretaris van de MG Car Club Holland.

Veel plezier bij onze mooi club en geniet van je F.
cron