Forum & Foto archief MGCC

#1
Op de MGCC website onder de navigatieknop "Leden" vind u "MGCC Forum & Foto archief" .
U komt nu in een nieuw tabblad op de oude site waar u alle foto's, ooit geplaatst kunt vinden en dus bekijken, om het oude forum te bekijken moet u echter op dit moment nog inloggen.

Re: Forum & Foto archief MGCC

#2
webmaster schreef:Op de MGCC website onder de navigatieknop "Leden" vind u "MGCC Forum & Foto archief" .
U komt nu in een nieuw tabblad op de oude site waar u alle foto's, ooit geplaatst kunt vinden en dus bekijken, om het oude forum te bekijken moet u echter op dit moment nog inloggen.
Helaas is het hele archief opeens ontoegankelijk geraakt! Zowel de technische zaken op het oude Forum, maar ook de technische artikelen uit ons blad. :(
Maar goed dat ik van die laatste regelmatig een scan maak, alvorens oude nummers van ons blad weg te geven :idea:

NB Ik kwam daar vandaag 5 maart 2014 achter, toen ik wat oude forumbijdragen over de diverse ventilatoropties bij de B-radiator wilde opzoeken.

Re: Forum & Foto archief MGCC

#4
090086 schreef:De hele overstap naar het nieuwe forum is nog steeds een drama.
Helaas wordt het niet opgepakt door het bestuur. Jammer want het is DE stap die gemaakt moet worden om de club met de tijd mee te laten gaan.
Groet,
Pascal
Wij zijn het hier wel over eens, Pascal.

Ik raad dan ook iedereen aan die de Engelse taal voldoende beheerst, een profiel op MG Experience aan te maken. Het is gratis, openbaar toegankelijk en qua functionaliteit vele malen sterker dan onze huidige MGCC opzet. Foto's, filmpjes, sortering van de eigen bijdragen... alles verloopt daar als vanzelfsprekend. En zo hoort het ook bij ICT.

Het enige minpunt ervan is dat door de wereldwijde hoge aantallen MG-bezitters er om de haverklap dezelfde vragen verschijnen (oliesoorten in motor, bak of carb dempers, welke hydraulische vloeistof, bougies etc). Sommigen geven dan gelijk een link op naar de tientallen tot soms wel honderden eerdere bijdragen, andere doen de hele discussie nogmaals over.

En onze Amerikaanse MG bezitters laten maar wat graag zien hoe mooi ze hun wagens "gepimpt" hebben, daar zijn we hier in Europa wat terughoudender in.

Maar het feit dat er naar eerdere bijdragen verwezen KAN worden is van deze site een groot pluspunt. Wij zijn bij onze club nu alle oudere posten (voor de 2e keer) kwijt :oops:

Re: Forum & Foto archief MGCC

#6
Eindelijk een jaar later weer eens naar deze site teruggekeerd: oude Foto en Forum archief is toch (weer) verdwenen.
Kennelijk is er iets vreemd aan de aan de hand met het gebruikte Content Management Systeem (CMS). :(

PS Eén troost: als je niet de oorspronkelijke mail bewaard hebt bij een bepaalde post, is ook het Forum op de MG Experience site qua historie lastig doorzoekbaar
Daar staat overigens wel een uitgebreid archief van technische en vele andere artikelen tegenover. ...