Re: Toch wel handig die gebruikersinstructies

#2
Hallo Rob,
Je hebt gelijk, het staat allemaal wel ergens op het Forum maar is lastig te vinden, dus ik heb nu een verzameling gemaakt van alle gebruikersinstructies die op het Forum staan. Nieuwe info komt daar in de toekomst bij te staan.
Kijk bij Gebruikersinstructies >> Onderwerp: Verzameling van alle gebruikersberichten.
Gr.
Wim

Re: Toch wel handig die gebruikersinstructies

#5
Het is mij niet duidelijk of en zo ja hoe de paginaweergave wordt aangepast, i.c op desktopversie voor PC of Tablet, versus die op een kleiner Smartphonescherm als mobiele versie. Op MG Experience kan je dat zelf nog aanpassen, hoewel het op zo' klein scherm lastig te vinden is, Tablet is daarentegen verassend simpel.

Na een poging mijn Android smartphone te hacken via een WIFI netwerk van Landal ging mìjn aanpassing op Chrome voor die MGE site verloren. Onder zowel Chrome als Firefox kreeg ik hun juiste formaatkeuze terug, maar de MGCC site wordt nog slecht weergegeven.

Ook het verwijderen van recente cookies veranderde dit keer niets aan de weergave opties, soms helpt zoiets....
cron