vreemd effect rond privéberichten

#1
Als ik op deze site op iemands privébericht antwoord, komt mijn reactie netjes als verzonden bericht te staan. Zend ik zelf aan iemand een privébericht, dan blijft hij in Postvak uit staan, hoewel een eerder scherm vermeldt dat er verzonden is. Rara, wat is hier loos.... :o

Alle Windows mailsystemen die ik gekend heb (Exchange, Office Outlook en Express, Thunderbird, Gmail & Hotmail/Outlook web based) zetten een verzonden bericht ALTIJD zo weg. Zolang een bericht nog niet weg is, komt hij Postvak Uit of Concepten te staan. Waarom deze afwijking en hoe en waarom werkt dat nu op deze site anders... :?:

Re: vreemd effect rond privéberichten

#3
130046 schreef:De PM blijft in je outbox staan totdat'ie door de ander geopend is. Daarna wordt'ie in jouw account naar "Sent" verplaatst. Dat is standaard gedrag op veruit de meeste phpBB fora.
Nice to know.
Alle mailsystemen werken dus anders: altijd in sent opslaan en je kan kiezen om al of niet een leesbevestiging te ontvangen. En ik ken zelf uit dagelijks gebruik vele PC/IT/video-fora (Tweakers/Asrock/ASUS/Magix) die op hetzelfde manier met posts en berichten werken :o
cron