Aanpassen agenda en zoeken via home page

#1
Beste Wim, beste webmaster,

Geleidelijk wordt het allemaal beter en laten we hopen dat er nu ook wat meer leden actiever worden.
Dank in ieder geval voor het nu categoriseren van het nieuwsgedeelte.
De onderverdelinging in de regio's heeft althans dit onderdeel een stuk overzichtelijker gemaakt.

Wat ik nog wel lastig/inconsitent vind is dat sommige BRG balken op de home pagina hyperlinks blijken te bevatten, andere weer niet.
Daardoor wordt het beginnende gebruikers niet gemakkelijk gemaakt om snel naar de gevraagde pagina's te navigeren.

Ik betrap mezelf er steeds weer op dat ik eerst een paar minuten onder de tabs aan de bovenkant van de home pagina naar het forum zoek, en me dan realiseer dat ik, voor dit onderdeel, op de groene balk moet klikken.
Wat mij betreft dus liever kiezen. Of alles onder tabs of een volledig interactieve hompage, maar deze hybride oplossing is het mijns inziens niet.

Re: Aanpassen agenda en zoeken via home page

#2
Gerard,
Eigenlijk is het een gevolg van een technisch onvolkomenheid van het gebruikte software pakket.
Ik kan vanuit de standaard horizontale navigatie alleen binnen de website rechtstreeks een link aanmaken, echter zowel het Forum als de Gallery zijn externe pakketten. Als ik deze vanuit de standaard navigatie zou doorlinken dan moet ik dat doen via een tussenpagina en daar wordt niemand blij van. M.a.w. ja ik zie het probleem maar kan er niets aan doen om dit te verbeteren. Maar misschien heb jij of iemand anders een slim voorstel.
Ik heb wel alle RGB balken aan de rechterkant voorzien van een bijbehorende link.
Gr.
Wim
cron