Nieuwe site

#1
Hallo ,

na veel kritiek die hier geplaatst is op de nieuwe site, hier een positief geluid.
na de laatste aanpassing..bravo.
dit ziet er goed uit en is zeer toegankelijk.
compliment aan de webmaster !!

groet Ton

Re: Nieuwe site

#2
Ondanks de verbeteringen, lijkt de animo om actief op de site en het forum bezig te zijn nog niet erg groot. Zelfs op een zondagmiddag als nu. Geen wandelweer dus het net op, maar schijnbaar niet naar de clubsite. Jammer want het kan zo leuk en interessant zijn. Ik denk dat er nog een lange weg te gaan is voor we weer een levende site hebben. Er mee bezig zijn schijnt niet genoeg te zijn. De mensen moeten er weer plezier in krijgen en het moet dus nog toegankelijker worden. Als je ziet dat de piek, van het hoogste bezoekers aantal nog niet boven de twintig is geweest, zal er nog veel werk te verzetten zijn.
:!: :!:
Cees.
Bijlagen
SAM_0811.JPG

Re: Nieuwe site

#3
870039 schreef:Ondanks de verbeteringen, lijkt de animo om actief op de site en het forum bezig te zijn nog niet erg groot. Zelfs op een zondagmiddag als nu. Geen wandelweer dus het net op, maar schijnbaar niet naar de clubsite. Jammer want het kan zo leuk en interessant zijn. Ik denk dat er nog een lange weg te gaan is voor we weer een levende site hebben. Er mee bezig zijn schijnt niet genoeg te zijn. De mensen moeten er weer plezier in krijgen en het moet dus nog toegankelijker worden. Als je ziet dat de piek, van het hoogste bezoekers aantal nog niet boven de twintig is geweest, zal er nog veel werk te verzetten zijn.
:!: :!:
Cees.
Hallo,
Ik vraag me eigenlijk af op het op de oude site drukker was? Het is nu inderdaad een beetje matjes, en het lijkt of het zo ongeveer altijd dezelfde 12 gebruikers zijn die actief zijn...
Voor onze openingsrit op 24 maart wil het regiobestuur een inschrijfformulier op de site zetten; ik hoop dat dat een goed idee is (en misschien genereert het extra verkeer hier)?
Groeten uit een sneeuwwit Limburg,
Ger van W.

Re: Nieuwe site

#4
Ik begreep dat het voordeel was van de nieuwe site dat de regio's er meer informatie zelf op konden plaatsen.
Wanneer ik onder "regio's" kijk zie ik vele regio's met nog geen enkel geplaatst bericht.
Zelf heb ik ook eens van een voormalig bestuurslid de opmerking gehoord dat het forum NIET het communicatieplatform
van de club is, maar het clubblad, dat blijkt dus inderdaad zo.
En inderdaad er blijkt slechts een kleine groep gebruikers actief.

Re: Nieuwe site

#5
Ik vind het ronduit treurig dat zo'n respectabele club als de onze zo'n deplorabele website heeft. Een gemiste kans! Het zal ongetwijfeld zijn redenen hebben, maar begrijpen doe ik het niet. Gooi er dan wat clubgeld tegenaan en maak het geheel minder omslachtig en meer gebruiksvriendelijk. En een forum waar slechts een handvol leden gebruik van maakt is geen forum.

Het is 2013 ten slotte...

Re: Nieuwe site

#6
070238 schreef:Ik vind het ronduit treurig dat zo'n respectabele club als de onze zo'n deplorabele website heeft. Een gemiste kans! Het zal ongetwijfeld zijn redenen hebben, maar begrijpen doe ik het niet. Gooi er dan wat clubgeld tegenaan en maak het geheel minder omslachtig en meer gebruiksvriendelijk. En een forum waar slechts een handvol leden gebruik van maakt is geen forum.

Het is 2013 ten slotte...
Morgen krijg je de kans om het bestuur, wat uiteindelijk verantwoordelijk is voor de website, er van te overtuigen dat er nog heel veel werk te verzetten is om de website weer net zo aantrekkelijk te maken als de vorige. Dus kom naar de ALV. Het is de plaats om met ons bestuur te communiceren.
Cees. :cry: :cry: