MG F te koop

#1
Dag mede MG-enthousiastelingen,

Ik moet helaas mijn MG F uit 2000 weg gaan doen. Ik ben sinds kort gaan studeren en kan financieel deze hobby dus even niet meer volhouden. Daarom mag deze auto door naar een andere liefhebber. Een paar belangrijke punten:
- De auto heeft kort geleden een nieuwe apk gekregen dus die is geldig tot augustus 2024.
- Ik heb een hardtop bij de auto in dezelfde kleur en in goede staat. Foto's hiervan volgen nog. (Tegen een goede prijs misschien ook los te koop maar liever niet).
- Hulpkoppelingscilinder is anderhalve maand geleden vervangen, dit is een bekend probleem met deze auto's waar de volgende eigenaar zich dus geen zorgen meer om hoeft te maken!
- Vering pas geleden opnieuw afgesteld
- In maart dit jaar heb ik een nieuwe Kenwood radio geïnstalleerd met USB, AUX en de mogelijkheid om twee apparaten met Bluetooth te verbinden
- Rondom kleine gebruikerssporen, niks ernstigs en zeker niet meer dan verwacht kan worden van een auto van 23 jaar oud.
- Distributieriem is afgelopen zomer vervangen
- Op dit moment lekt de waterpomp en moet deze vervangen worden. Er kan wel normaal met de auto gereden worden alleen komt er hierdoor soms lucht in het koelsysteem na een lange rit waardoor de temperatuur van de auto kan oplopen (de auto heeft nooit echt overgekookt dus de koppakking lekt zeker niet!). De gemiddelde garage kan dit voor rond de 400 euro repareren dus dit valt zeker mee.
Kortom een leuke auto waar vanwege de hardtop ook gewoon in de winter mee gereden kan worden en in de zomer heerlijk met het dak open. De kilometerstand is nu iets meer dan 147600 maar loopt nog iets op omdat ik er nog wel af en toe mee rijd.
Ik hoop ongeveer €2750 voor de auto te krijgen. De auto staat nu in de regio Oegstgeest/Leiden.
Foto's staan in de bijlagen!

Geïnteresseerden kunnen reageren op deze advertentie of direct mailen naar: max.addis@gmail.com

Met vriendelijke groet,
Max Bauer
Bijlagen
20231025_160015.jpg
20231025_160142.jpg
20231025_160007.jpg
20231025_155959.jpg
cron