MG F te koop?

#1
Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar een MG F in goede staat! VVC is altijd leuk natuurlijk maar niet een vereiste. Als u er een te koop heeft of iemand kent die er een te koop heeft staan dan hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
Max

Re: MG F te koop?

#2
beste Max, ik heb een fabrieksnieuwe gele MGF trophy 160, in 2010 stond ie bij officiële dealer in Utrecht na 8 jaar nog onverkocht, en heb ik 'm dat jaar nog gekocht en nieuw op kenteken kunnen krijgen. Een paar ritjes meegemaakt, en sinds 2013 ongebruikt, een paar duizend kilometer hooguit op de teller, staat nu in opslag niets te doen. Fonkelnieuw. Geen idee of je dit model of in deze prijsklasse zoekt. Groet Arjen

Re: MG F te koop?

#3
Max,
Heb een MGF in concourstaat 2002 zilvergrijs 92000km
alle zaken zijn gedaan kan probleemloos 5 jaar rijden
t.w
koprevisie bij 85000km/ 52mm gasklephuis/ volledig nieuwe remmen en banden/ airco volledig nieuw/gasbollen gereviseerd/ remap/ hardtop
bij het juiste bod mag zij weg
hoor van je gr Ed

Re: MG F te koop?

#4
Beste Max,
Ik heb een MGF te koop voor je. Bouwjaar 2000, zilvergrijs, anniversary edition, dus rood kapje en wat emblemen. Is van Garagehouder zelf geweest. Heeft nieuwe koplampen, nieuw veersysteem, nieuwe achterruit, nog nooit koprevisie nodig gehad dus heel goed bereden. Bijzonderheid: elektrische stoelverwarming. Ik heb er een hard top bij in perfecte conditie.
Ik hoor graag van je.
Groet, Wendela
cron