MGB 1976 RHD OVERDRIVE SUNROOF te koop

#1
Dag allen,

Mijn MGB GT uit 1976 met overdrive en sunroof is sinds kort te koop. Het gaat om een rechtsgestuurd model uit de UK uitgevoerd in oranje. De goed schakelende versnellingsbak en de overdrive zorgt voor een aangename rijbeleving. Ik kom makkelijk mee met het verkeer. De sunroof is elektrisch en werkt uitstekend. Skai lederen interieur. De MGB heeft de originele rostyle velgen. Ik heb hem nu sinds een jaar. De auto staat bij een maat van me in de garage. Omdat ik niet over een eigen garage beschik en omdat ik ivm mijn relatief jonge leeftijd de nodige ballen in de lucht te houden heb, heb ik besloten mijn MGB te verkopen. Reparaties van vorig jaar zijn gedaan waaronder een vernieuwde brandstofpomp. Ook is de accu en dynamo vervangen. Facturen aanwezig. Desalniettemin heeft de auto aandachtspunten. Linker deur gaat van buiten niet op slot en het plaatwerk heeft aandacht nodig. Her en der is het plaatwerk met een roller gedaan en dat zie je. Motorisch is de auto wel 100%. Onderkant ook keihard.
Komt met een nieuwe apk.

MG car club autoliefhebbersprijs: 9500.

Als je op mijn naam klikt, zie je de auto.

app/bel me even voor vragen. Dan kan ik je ook meer foto's doorsturen.
0634682717
Tot horens!