Re: Bumper modificatie.

#2
Dag Steef,
Leuk te lezen dat je ook een mooie MG-B rubber bumper hebt en deze graag zo wil behouden! Maar al te vaak worden rubberbumpers omgebouwd. Ik ben ook al jaren in het bezit van een MG-B rubber bumper - zelfde kleur - uit 1975. Ik heb deze geheel gerestaureerd en heb natuurlijk toen ook nagedacht over wel of niet ombouwen. In 2004 heb ik mij samen met een vriend ook enig zins gestoord aan de lelijke aansluiting van de rubberbumper aan de achterlichten. Wij hebben toen gekozen voor een andere cosmetische verfraaiing. Daarbij wordt de bumper op een bepaalde wijze aan de bovenzijde verfraaid door het "vogeldrinkbadje" dicht te maken. Hierover heb ik ook een artikel - vergezeld van foto's en tekeningen - geschreven in het MG nieuws van december 2004. Het artikel heet: "Make me beautiful" Je kunt dit artikel via de uitstekend service van de MGCC gemakkelijk vinden bij de mogelijkheid om eerder geplaatste artikelen van het MG nieuws op de website hier te bekijken. Ik ben benieuwd naar je reactie? Groeten Jan Wijnen
Laatst gewijzigd door Regio Oost-Brabant J.W. (1030) op 18 jan 2021, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.