Re: Gevraagd MGF wit

Dag Marius,

Als iedereen in Nederland gaat reageren heb je de keuze uit 8 MGF's in de kleur White Diamond en 5 MGF's in de kleur Old English White.
Van de White Diamond zijn er 2 via de NL importeur geleverd en die andere 6 zijn import, de 5 in OEW zijn allemaal door de NL importeur geleverd.

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Dank Ad, Het zal dus de bekende speld worden. Vooral omdat ik het liefst een auto zou willen die via Rover Nederland geïmporteerd is. Mijn White D. VVC was al uniek maar die is helaas verdronken in Italië. Het zal dus een WD 1.8i worden of misschien de enige OEW Steptronic als die nog bestaat....? Groet, Marius

200143 schreef:
12 nov 2020, 10:29
Tsja, anders kan wrappen of spuiten altijd nog....
Ik denk dat Marius voor originaliteit gaat !
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control