Ik ben Bastian, al een hele tijd een MGB-fan, en sinds enkele zomers geleden helemaal verkocht. Een oude buurman liet me toen zo nu en dan rijden in zijn MGB uit 69, en die ritjes samen met mijn vrouw hebben de liefde voor dit merk alleen maar groter gemaakt. De looks, de techniek en die onmiskenbare rijervaring… echt genieten.
Auto’s hebben altijd al mijn hart gestolen. Vroeger schreef ik als kind brieven naar importeurs (adressen in de Autoweek) voor boekjes en foldertjes. Jaguar stuurde me ooit een persoonlijke brief met een envelop vol informatie. Dat is altijd blijven hangen!
Op dit moment heb ik zelf nog geen MG, maar dat is wel de droom die dit (voor)jaar gaat uitkomen. Mijn vrouw is ook helemaal fan, de belangrijkste stap 1 is dus al gezet
Ik woon in Baarle-Hertog (België). Baarle-Hertog is al een grensgeval op zich, maar zit ook zo’n beetje op de grens tussen club regio Zeeland/West-Brabant en Oost Brabant. Het mooiste van twee werelden in beide gevallen en een ideale startplek voor mooie ritten door de omgeving of buitenland.
En dat is ook wat ik hier vooral voor kom: inspiratie opdoen voor leuke tochten, ervaringen delen, en misschien wel wat tips oppikken voor als ik mijn eigen MG in de garage heb staan.
Maar ik ben dus nog wel opzoek naar een MGB, zijn er leden die hun MGB verkopen of kunnen helpen met aankooptips?
Ik kijk ernaar uit om hier mee te doen, of het nu gaat over ritten, technische details, accessoires, of kletsen over onze gedeelde passie. Dus misschien tot binnenkort!
Groetjes, Bastian