Ik heb een motorisch en mechanisch goed lopende en keiharde roestvrije MGC te koop. Deze C is momenteel zo'n 15 jaar in mijn bezit, maar wegens inkrimping van hobby wil ik er afscheid van gaan nemen. Deze MGC is rechts gestuurd maar staat op Nederlands kenteken. De voorbije 10 jaar heb ik er vooral in Ierland mee rond gereden waar hij altijd in een droge garage onder een katoenen cover stond.
Het is een genot om in deze MGC te rijden. Hij rijdt, remt en schakelt uitstekend met een goed werkende overdrive. Alleen het plaatwerk is abominabel slecht gespoten. De aluminium motorkap vraagt ook het nodige werk. Hetzelfde geldt voor het interieur. Dat oogt slordig, uitgezonderd de stoelen.
Ik ben van plan om voor de zomer de auto terug naar Nederland te rijden en dan wil ik er 14.000 EUR voor hebben. Dat is voor zo'n speciale auto echt een scherpe prijs. U mag hem natuurlijk ook ter plekke komen bekijken en er zelf mee terugrijden als de auto u bevalt. Dan geef ik u een korting van 1.000 EUR ter compensatie van de ferry.
Mocht u op zoek zijn naar een harde en goed rijdende MGC die technisch perfect en absoluut roestvrij is - maar van binnen en van buiten aandacht nodig heeft - dan is deze auto beslist iets voor u.
Interesse? stuur dan een email naar evertvanwijk@gmail.com en ik stuur u met genoegen wat foto's/filmpjes door.