Laskarweitje

#1
Hallo MG Oosterlingen,

De afgelopen winter heb ik mijn Midget flink onderhanden genomen. Motor en versnellingsbak eruit, nieuwe drukgroep, motorruimte van nagenoeg alle onderdelen ontdaan om alles een fikse schoonmaakbeurt te geven, dashboard opnieuw gespoten, interieur waar nodig vernieuwd, nieuwe set matten gemonteerd en waar nodig reparaties uitgevoerd c.q. nieuwe onderdelen. Ik heb de Midget van 1965 nu 40 jaren in bezit. Ruim 25 jaren geleden is deze gereed gekomen na een lange tijd van stilstaan en deelrestauraties. De klus is nu bijna gereed. Ik heb echter hulp nodig van iemand die een lasapparaat heeft. Onder de chauffeursstoel zit in de bodemplaat een scheur. Geen moeilijke klus. Wie kan mij helpen om dat scheurtje bij mij in Delden te lassen. De koffie staat klaar en na de klus het pilsje, of 2, of 3.

Ik hoop op een reactie.

Sipke Steggink
Rupperink 6
Delden
074-2425249
06-12820228

Re: Laskarweitje

#2
opnieuw hallo Oosterlingen,

Na mijn oproep, hulp bij een laskarweitje, kwam er geen enkele reactie. niet via dit forum en ook niet via een ander communicatiemiddel. Mijn vermoeden dat dit forum OOST helemaal niet wordt gelezen :roll: wordt bewaarheid bij navraag tijdens enkele MG Oost bijeenkomsten. Jammer maar waar! Intussen is de bodemplaat gelast door een deskundige MG vriend. Via deze website hulp vragen is jammer van de te nemen moeite. Misschien heeft iemand een goed idee om deze site populairder te maken?

Sipke Steggink