Re: miniatuur van MGF of TF

#5
Probleem is nog wel eens om ze ongeschonden in Nederland te krijgen. Mijn advies zou zijn: eerst zien in real life en dan kopen. Dus niet via eBay.
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: miniatuur van MGF of TF

#7
090086 schreef:via paypal ben je verzekerd. Niet goed is geld terug.
Nog nooit problemen gehad.
Iemand ervaring, laat het hier weten.
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: miniatuur van MGF of TF

#9
110084 schreef:Besteld via Ebay en idd betaald met PayPal.
Gelukkig altijd goed gegaan.

Eric
Ziet er goed uit Eric. Ik heb destijds foto's gezien van een zending die Erik (van mgf.be) had ontvangen en daar zou je niet vrolijk van worden.
Misschien komt alles uiteindelijk wel goed maar op het gezeur en het werk zit je niet op te wachten als het niet in orde is.
Maar goed, leuke foto's en deze TF ziet er goed uit.

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: miniatuur van MGF of TF

#15
940003 schreef:Dat valt dus wel mee want de aanschafprijs was niet zo hoog
En het is natuurlijk ook heel leuk om als MGTF rijder zo'n miniatuur in de kast te hebben staan.
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: miniatuur van MGF of TF

#17
dag miniatuur liefhebbers!

Ik ben dit draadje begonnen, door omstandigheden kon ik tot nu toe niet meer reageren, echter, ik ben destijds uitstekend geslaagd bij autominiaturen van Zuthem. Via hun webshop bestelde ik een MGF, en voor 12 euro had ik hem in huis (incl verzendkosten)
Er kwamen zelfs nog mooie folders mee van div. miniaturen, goed adres dus

Gr Dirk

Re: miniatuur van MGF of TF

#19
Deze de week kwam het MG TF model binnen. Het was super ingepakt en het model is niet beschadigd. Het gaat een mooie plek krijgen bij alle andere MG modellen.
Net zoals hierboven is het model voorzien van veel details en kan alles open wat bij het origineel op ware grote ook open kan. :D
Bijlagen
MG TF model
MG TF model
mg tf groot model.JPG (32.32 KiB) 8543 keer bekeken

Re: miniatuur van MGF of TF

#20
940003 schreef:Het was super ingepakt en het model is niet beschadigd.
Het model ziet er goed uit en mooi dat het goed verpakt is verstuurd.
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control