Re: MGCC Luxemburg 10/12 juli 2015

#2
920143 schreef:In het week-end van 11 en 12 juli 2015 organiseerd de MGCC Luxembourg hun jaarlijks evenement "Tour de Lux" speciaal voor de moderne MGF/TF in en rond
Mondorf-les-Bain in het zuidelijke deel van Luxemburg, er zijn nog plaatsen beschikbaar ....... in total 25 equippes.

http://www.mgcarclub.lu voor info en deelname
Dag Rob,

Ik had het graag in de agenda geplaatst maar ik ben al een dikke week bezig om de MGF Kempenrit zichtbaar/geplaatst te krijgen zonder in te loggen. Het evenement heeft nu de status "in behandeling" en waarschijnlijk moet iemand het nu goedkeuren of zo. Hopelijk gaat het lukken voor eind augustus. :x

Groet,
Ad

Re: MGCC Luxemburg 10/12 juli 2015

#4
Wim schreef:Hallo Ad, als je even laat weten waar dat staat dan kan ik misschien iets voor je betekenen.
Ik heb het al gevonden en gepubliceerd.
Gr.
Wim
Bedankt Wim, het is ons registerbeheerders onbekend hoe we met deze website om moeten gaan. Ik heb van een registercoordinator wel eens gehoord dat er destijds een training was.
Wij registerbeheerders hebben geen training gehad maar ook geen instructie hoe bijvoorbeeld een artikel te plaatsen e.d. Helemaal niets. Misschien is dat ook één van de redenen dat de registerpagina's er niet uit zien qua actualiteit in en info. Vanzelfsprekend ligt dit ook grotendeels bij de beheerders zelf.
Maar het mag duidelijk zijn dat ik over de website ook niet enthousiast ben. Misschien beter geen forum dan dit forum!

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control
cron