MGF and TF Restoration Manual van Roger Parker

#1
MGF and TF Restoration Manual van Roger Parker 43 minuten geleden
Vandaag via Bol.com het boek MGF and TF Restoration Manual van Roger Parker ontvangen,
Bij het doornemen van het boek ben ik erg tevreden over de werkelijk goede omschrijvingen van reparaties en upgrade' s die aan de auto gedaan kunnen worden. Zeker in vergelijk met al mijn in bezit zijnde (work) manuals onderbouwd met tekeningen is dit toch in het geheel iets anders Is de engelse taal geen probleem dan is dit naar mijn mening het sublieme boek voor de MG(T)F autobezitter. Is ook geheel up too date. Zo is bijvoorbeeld een hoofdstuk gewijd aan het vervangen van het hydragassysteem naar de Suplex kit. Alles wordt goed beschreven en is met veel duidelijke foto's ondersteund .
Het boek is van een hard kaft voorzien en telt 301 bladzijde. Misschien in Houten ook wel te koop. Het is maar een welgemeende tip voor de MG(T)F bezitter.
Laatst gewijzigd door Leo Suman (020327) op 13 apr 2013, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: MGF and TF Restoration Manual van Roger Parker

#2
Op 22 augustus heb ik een mail gestuurd naar de clubwinkel dat dit boek vanaf 1 december leverbaar is. Mijn verwachting was wel dat hier belangstelling voor zou zijn. Een aanvulling voor de clubwinkel dus.

Op de mail/vraag heb ik in ieder geval geen enkele reactie ontvangen. :x

Dan is het advies: Ebay of Bol.com
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: MGF and TF Restoration Manual van Roger Parker

#5
Heb zelf nog even op Bol.com gekeken.
Kan hem nu ook niet meer vinden.
Bezorging van Bol.com had wel wat langere tijd nodig dan normaal.
Maar ja, het boek was net in Engeland uitgegeven.
Ik realiseer me nu wel dat ik waarschijnlijk geboft heb met deze aankoop via Bol.com.
Dan blijft inderdaad Ebay.uk of een Engelse boekenverkoper een optie.
Kijk middels Google met de titel en auteur.
En misschien Houten natuurlijk.

Groet,
Leo