MG F garage Zuid Holland ?

#1
Helaas heb ik wegens een onoverbrugbaar meningsgeschil afscheid moeten nemen van mijn vaste garagist.
Wie weet een garagebedrijf waarvan de werknemers kennis en ervaring hebben met MG-F en ZR in de regio Rotterdam ?
Voor mijn B's heb ik een garage, echter die hebben niet de kennis e.d. van de F en ZR.

Re: MG F garage Zuid Holland ?

#4
Hey Rob,
Mijn vader heeft er zijn TF in onderhoud voor specifieke MG zaken. De rest doen we zelf.

De zoektocht duurt voort en zal ook nog wel even duren.
Het gaat voornamelijk om een nieuwerwetse MG er bij hebben.
Mijn vrouw vind het namelijk leuk om ritjes te rijden en met een nieuwerwetse MG kan ons kindje ook mee.
Maar ik heb geen haast want liever langzaam een goede dan snel een verkeerde.
Groetjes Pascal
Geld moet rollen. Het liefste op 4 wielen.
1972 MGB Roadster Stage 2 "Super Bee"

Re: MG F garage Zuid Holland ?

#5
090086 schreef:Maar ik heb geen haast want liever langzaam een goede dan snel een verkeerde.
Om een verkeerde te voorkomen is het in Nederland helemaal goed uitkijken. Nederland is vaak de stortplaats van wrakken. Neem dus absoluut de tijd.
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: MG F garage Zuid Holland ?

#9
Ik heb mijn MGF "in onderhoud" bij iemand in Spijkenisse. Die doet in onderdelen maar kan ook helpen met sleutelen voor vergoeding. Is alleen voor MGF in princiepe. Via hem ondertussen 2x onze MGF laten keuren bij een bevriende garagehouder van hem. Hij repareerd dan de gevonden mankementen voor me. Helemaal TOP. Tevens is er in Rozenburg nog een Rover/MG dealer aktief. Die is weer ideaal voor mijn ZT.

Re: MG F garage Zuid Holland ?

#11
170023 schreef:Ik heb mijn F, TF en ZT in onderhoud bij Lievaart uit Rozenburg. Dat bevalt mij goed
Lievaart ken ik alleen van "nooit reageren" als ik een vraag stel. Dat bevalt mij heel slecht. :x
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control