4 "verdwenen" MGF Trophy's gezocht

#1
Vanaf 2001 zijn er 55 MGF Trophy's verkocht in Nederland. 51 rijden er nog rond (bron VWE). 4 originele Nederlandse MGF Trophy's 160 zijn of geëxporteerd of gedemonteerd. Dit is geweest in de periode 2001 tot 2005. De originele Nederlandse kentekens zijn vervallen en helaas onbekend, de chassisnummers en kleuren van deze vier zijn wel bekend. Wie kent er eentje?

Re: 4 "verdwenen" MGF Trophy's gezocht

#2
Misschien handig om de volgnummers uit de serie door te geven en de carrosseriekleuren en deel of chassisnummer, of bang voor
onechte duplicaten welke met die gegevens geconstueerd zouden kunnen worden ?
Ik meen dat ik en tijdje geleden op ebay.de een genummerd trophy asbak aangeboden zag,
helaas nummer en land niet onthouden, maar dacht wel dat het een nederlandse was.

m vr gr

Re: 4 "verdwenen" MGF Trophy's gezocht

#3
920143 schreef:Ik meen dat ik en tijdje geleden op ebay.de een genummerd trophy asbak aangeboden zag,
helaas nummer en land niet onthouden, maar dacht wel dat het een nederlandse was.
Onderstaand, de productiedatum, de laatste twee cijfers van het VIN (= chassisnummer) en de kleuren van de vier Trophy's. De asbaknummers heb ik helaas niet van alle exemplaren en ik kan dus niet zeggen welke vier dit zijn.

2001-07-12 11:15:52 52 Anthracite Metallic
2001-07-12 13:30:27 66 Trophy Yellow
2001-07-18 15:23:05 86 Anthracite Metallic
2001-08-08 07:32:58 61 Trophy blue

Het Nederlandse kenteken (= onbekend) maar in ieder geval vervallen tussen 2001 en 2005).
Misschien is er iemand die weet dat een Nederlandse Trophy is geëxporteerd of gesloopt is als gevolg van schade. Gesloopte en/of geëxporteerde exemplaren na 2005 zijn wel bekend.

Groet,
Ad

Re: 4 "verdwenen" MGF Trophy's gezocht

#6
920143 schreef:Onderdelen - zoals het genummerde asbakje - van auto 7/55 van de nederlandse editie worden thans aangeboden op marktplaats.nl.
Goed gezien. Ik zag de genummerde asbak en ook het interieur vandaag te koop aangeboden op Marktplaats. Heb een mail gestuurd omdat wel een vermoeden had uit welke Trophy deze zou moeten komen maar een bevestiging had ik niet. Gelijk reactie ontvangen met antwoord van de verkoper. Zo kan ik 7/55 koppelen aan een NL kenteken.

Bedankt Rob voor de oplettendheid want voor hetzelfde geld had ik deze gemist.

Groet,
Ad