Advertentie MGTF Blauw - Bouwjaar 2003

#1
Volgens mij hebben we voor bedrijven en handelaren andere advertentiemogelijkheden. Helaas wil de verkoper geen gegevens verstrekken over de identiteit van deze MGTF.

Ik had graag willen uitsluiten dat deze Trophy Blue MGTF de schadewagen is waarvan ik jaren wil weten waar deze is gebleven in Nederland.

M.vr.gr
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Advertentie MGTF Blauw - Bouwjaar 2003

#2
Beste Ad,

Ik weet niet precies waar je heen wilt met je opmerking dat we voor adverteerders en handelaren andere advertentiemogelijkheden hebben. Het gaat hier niet om een zakelijke adverteerder of handelaar.

Niet leden kunnen tegen betaling "koppelingetjes" plaatsen. Dat was in het clubblad MG-Nieuws altijd al zo. Tegenwoordig wordt het koppelingetje dan zowel in het clubblad als op de website geplaatst, naar gelang de voorkeur van degene die betaalt voor het koppelingetje. Dit is in deze rubriek al enkele malen eerder gedaan, met succes.

Ik zou het jammer vinden dat een bonafide "koppelingetje" bericht in een verkeerd daglicht komt te staan. Ik zal dit daarom meteen duidelijker gaan aangeven onder aan de advertentie, om verdere misverstanden te voorkomen. Dank dus voor je reactie.

Groeten,
Math
NB: Advertenties van niet-leden worden door ledenadministratie geplaatst. Contact adverteerder svp via bovenstaande contactinformatie, niet via ledenadministratie.

Math Agelink
leden@mgcarclub.nl
Algemene postbus en ledenadministratie

Re: Advertentie MGTF Blauw - Bouwjaar 2003

#3
Beste Math,

Als je zegt dat dit gewoon een particuliere adverteerder is dan zal het zo zijn en ik begrijp dat deze wijze geheel volgens de regels is.

Maar goed, deze auto volg ik al geruime tijd. Ondanks dat er volgens de RDW maar één eigenaar is geweest in Nederland heb ik de wagen niet anders dan in zakelijke advertenties gezien voor en na de datum van eerste tenaamstelling in Nederland. Het is naar mijn mening (en ik ben eigenlijk gewoon 100% zeker) een in 2006 uit het buitenland geïmporteerd wrak. Pas als je de particuliere adverteerder persoonlijk kent ga ik je onmiddelijk geloven maar anders blijft het de waarheid zoals hier staat geschreven. Mocht iemand belangstelling hebben dan verstrek ik gratis tips waaruit zonder twijfel het verleden van de wagen duidelijk zal worden.

Update: De blauwe MGTF uit 2003 in het te koop gedeelte is zoals ik al had verwacht een total loss exemplaar uit Duitsland. Ook schuilt achter één van de vermelde 06 nummers van de adverteerder zoals ik ook had verwacht een handelaar/autobedrijf. Het is naar mijn mening een auto en een adverteerder waarvoor op de MG Car Club website geen plaats zou moeten zijn.
Dat de advertentie door de ledenadministratie met de beste bedoelingen is geplaatst daarover bestaat geen enkele twijfel.

Met vr. groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Advertentie MGTF Blauw - Bouwjaar 2003

#4
Hallo Ad,

Bedankt voor je zorgvuldige informatie. Ik waardeer het dat je uitgaat van de juiste bedoelingen waarmee wij "koppelingetjes" plaatsen.
Het blijft altijd moeilijk om uit te sluiten of het om een particulier gaat. Ik heb inmiddels uiteenlopende ervaringen met particulieren die de auto zowel particulier als onder consignatie door een bedrijf in de verkoop doen etc. De grens is moeilijk te trekken.

Ik lees uit je reactie dat jouw bezwaren vooral gaan over de aard en herkomst van deze auto. Ik stel voor dat we buiten dit forum om contact hebben hierover en daarna beslissen wat we met de advertentie doen.

Groeten,
Math
NB: Advertenties van niet-leden worden door ledenadministratie geplaatst. Contact adverteerder svp via bovenstaande contactinformatie, niet via ledenadministratie.

Math Agelink
leden@mgcarclub.nl
Algemene postbus en ledenadministratie