Ik heb een probleem met de stuurbekrachtiging, zodra het toerental van de motor boven de 3000 toeren komt valt de stuurbekrachtiging uit!
Heeft iemand een idee hoe dat komt?
Re: stuurbekrachtiging MGF
#2Klaas,
Heb je het vloeistofpeil al gecontroleerd.
En check als het te laag is op zweten of een kleine lekkage op de slangaansluitingen.
Wat zweten is niet zo een probleem. vul hem dan bij met de juiste vloeistof.
Bijvullen is makkelijk, na een paar van L naar R sturen is de lucht er uit.
Groet, Henny
Heb je het vloeistofpeil al gecontroleerd.
En check als het te laag is op zweten of een kleine lekkage op de slangaansluitingen.
Wat zweten is niet zo een probleem. vul hem dan bij met de juiste vloeistof.
Bijvullen is makkelijk, na een paar van L naar R sturen is de lucht er uit.
Groet, Henny
Re: stuurbekrachtiging MGF
#3Henny bedankt ik ga dit zeker proberen maar volgens mij is het geen hydraulisch aangedreven bekrachtiging maar elektrisch.
Re: stuurbekrachtiging MGF
#4Henny bedankt voor de reactie, het is inmiddels opgelost.
Het bleek een probleem te zijn met de kabel van de snelheidsmeter.
Als deze kabel niet naar behoren werkt dan valt de stuurbekrachtiging uit!!
Vr. Gr. Klaas Hummel
Het bleek een probleem te zijn met de kabel van de snelheidsmeter.
Als deze kabel niet naar behoren werkt dan valt de stuurbekrachtiging uit!!
Vr. Gr. Klaas Hummel
Re: stuurbekrachtiging MGF
#5Top Klaas,
Inderdaad elektrisch. Ik iets was te snel.
Signaal zowel van snelheidsmeterkabel en toerenteller naar de ECU.
Storingen in van de sensoren zijn vaak de oorzaak.
Safety Fast, Henny
Inderdaad elektrisch. Ik iets was te snel.
Signaal zowel van snelheidsmeterkabel en toerenteller naar de ECU.
Storingen in van de sensoren zijn vaak de oorzaak.
Safety Fast, Henny