Alarm

#1
Bij mijn TF bj 2005 blijven de alarmknipperlichten knipperen bij het starten van de motor, zijn met geen mogelijkheid uit te zetten zolang de motor loopt, heb het idee dat de fout in het alarmsysteem zit, verder lijkt het systeem goed te werken. De alarmlichten werken correct als de motor uit is . Wie heeft dit eerder meegemaakt en een idee hoe dit komt en kan mij hierbij helpen. Mijn email adres is Wil.Wijnen@hotmail.com.
Hoor graag , alvast dank.

Re: Alarm

#2
Een 2005 TF maakt gebruik van de Pektron SCU. Op zich is er met dat ding weinig fout behalve dat de relais kunnen falen. Relais zijn prima te vervangen dus geen paniek. We kunnen hem aan de diagnose hangen en kijken wat de Pektron "ziet en doet" en de separate functies van de Pektron testen. Indien de Pektron een defect vertoond kan deze dus gerepareerd worden en tot die weer terug is kun je een leen Pektron krijgen die we op je auto inlezen. Vervang niet zomaar de Pektron door een vreemde want dan start je auto helemaal niet meer. Ben overigens benieuwd of er al dan niet een ander alarmsysteem over het originele van je TF ligt want dat kan ook deze storingen veroorzaken.
Mocht je meer informatie willen stuur dan een mailtje naartechnical@mgfregister.nl . Dat is het adres van de MG Car Club waar we onze technische support mogen geven.

Groetjes

Peter van Poppel
Iedereen aan de F & TF !!
cron