Achterruit verwarmijng Relais

#1
goedemiddag,

ik heb sinds vandaag het probleem dat het lampje van mijn achterruit verwarming blijft branden. dit gebeurt ook als ik via het contact de stroom eraf haal.
heb de betreffende schakelaar eruit gehaald en doorgemeten en daar is niets aan te merken. nu schakelaar weer terug geplaatst maar nu doet de schakelaar niets meer. gaat niet meer aan
en geeft ook geen stroom door aan de achterruit. ik denk dus dat er iets niet goed zit in de relais.

weet iemand welk type dit is, en kan je die makkelijk in Nederland bestellen of moet dit via de UK kanalen (anglo parts heeft hem niet op vorraad)
de invoer/bezorg kosten zijn dan net zo duur als de relais.
of heeft iemand een reserve liggen die ik kan over nemen.

mvg Nanning.

Re: Achterruit verwarmijng Relais

#4
Een goede dag,

Helemaal aan de linkerkant van de zekeringen kast zit het relais van de achterruit verwarming. Deze zijn geel en vierkant ongeveer 3 x 3 cm. Dit zijn vrij gangbare 13 in een dozijn relais die prima te verkrijgen zijn. Mocht je het originele willen het MG-Rover art nr is : YWB10012 . Houdt er rekening mee dat de achterruit verwarming alleen met een draaiende motor functioneert. Controleer voor de zekerheid de connector en de kabel achter want die zijn vaak in discutabele conditie. Mocht onverhoopt de zekering falen die zit in het smalle rechthoekige blokje met 6 zekeringen.

Mocht je er niet uitkomen stuur anders een mailtje naar technical@mgfregister.nl
Iedereen aan de F & TF !!

Re: Achterruit verwarmijng Relais

#5
Een goede dag,

Helemaal aan de linkerkant van de zekeringen kast zit het relais van de achterruit verwarming. Deze zijn geel en vierkant ongeveer 3 x 3 cm. Dit zijn vrij gangbare 13 in een dozijn relais die prima te verkrijgen zijn. Mocht je het originele willen het MG-Rover art nr is : YWB10012 . Houdt er rekening mee dat de achterruit verwarming alleen met een draaiende motor functioneert. Controleer voor de zekerheid de connector en de kabel achter want die zijn vaak in discutabele conditie. Mocht onverhoopt de zekering falen die zit in het smalle rechthoekige blokje met 6 zekeringen.

Mocht je er niet uitkomen stuur anders een mailtje naar technical@mgfregister.nl
Iedereen aan de F & TF !!
cron