Re: Ignorance is bliss

#2
160118 schreef:Wie weet een goed leverancier in Nederland? In Engeland rond 70,- pond. Lastig met post sturen, is vast geen brievenbus stuk denk ik met die lengte :) Laat me verrassen :)
Michael
.
Wil je dit in Nederland ergens kopen/afhalen dan kom je terecht bij een voormalig MG-Rover dealer of één va de handelaren die op Marktplaats/Speurders actief zijn. Ze willen er allemaal aan verdienen (dat mag ook) dus de prijs zal wat hoger liggen. Heb je wat speling qua tijd dan kun je het bestellen bij een Engelse leverancier die begin januari komend jaar in Houten aanwezig is. (heb ik goede ervaringen mee). Zelf een weekendje Engeland doen is ook een optie. Maar met de post versturen valt soms ook best wel mee.
En ik moet zeggen dat de niet RVS koelpijpen ook gewoon 10 jaar of meer meegaan en dat is ook netjes. Maar goed Michael er zijn mogelijkheden genoeg. ;)

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Ignorance is bliss

#6
Tja als je niet bij een x-parts dealer om info vraagt krijg je weleens rare antwoorden, wel als je er echt een snel nodig heeft ff bellen naar Boxtel:
bestelno PEP102470 s/s stainless steel Euro 88,49 excl. 21% dus Euro 107,07 incl. BTW ophalen in Boxte l(U begrijgt wie ik bedoel) en da's momenteel de enigste in NL op voorraad in systeembeheer.
B&G UK heeft nog een vrachtwagenlading vol liggen, echter komt zo'n buis los verzonden wel heel aan en tegen welke kosten ?
cron