Hoe krijg ik de chromen ring rond de koplamp een beetje knap los? Nu ben ik er mee aan het wrikken geweest totdat de boel uiteindelijk los schoot, maar het chroom is dus wel mooi beschadigd
Verwijderen ring rond koplampen
#1Gisteren deed mijn linker koplamp het niet meer, dus ik dacht even de lamp te vervangen. Viel dat even tegen... Aan de bovenkant van het armatuur kwam ik twee lipjes tegen waar de ring overheen valt en aan de onderkant wordt de boel door een dubbelgevouwen clipje op z'n plek gehouden, maar daar kan ik met geen mogelijkheid bij. Plaatjes bij 't praatje:
Hoe krijg ik de chromen ring rond de koplamp een beetje knap los? Nu ben ik er mee aan het wrikken geweest totdat de boel uiteindelijk los schoot, maar het chroom is dus wel mooi beschadigd
. Zit er aan te denken de ring te modificeren zodat 'ie er makkelijk overheen gaat waarna je hem moet draaien, maar er zal toch wel over het bestaande ontwerp nagedacht zijn?
Care-taker van "de rode barones" ('74 MGB roadster)