Vakgarage voor MGB gezocht

#1
Vanwege een hardnekkig probleem met onze MGB (1965), dat ik zelf niet kan oplossen, zoek ik een vakkundige garage in de buurt van Hazerswoude. Dat is tussen Leiden en Alphen aan den Rijn.

Heeft iemand een tip voor een garage in de buurt?

Alvast bedankt.

Jan.
Met vriendelijke groet,
Jan

Vrijwel originele Tartan red MGB 1965

Re: Vakgarage voor MGB gezocht

#4
130046 schreef:Is MG Workshop in Munster te ver voor je?
Als het Munster net over de grens met Duitsland is dan is dat veel te ver.
Maar bedankt voor je reactie.

Groeten, Jan
Met vriendelijke groet,
Jan

Vrijwel originele Tartan red MGB 1965

Re: Vakgarage voor MGB gezocht

#8
860018 schreef:Volgens mij bestaat Westland Classics ook nog (of is dit de oude naam voor de MG Workshop in Monster?) 8-)
Voor zover mij bekend is de voormalige eigenaar van Westland Classics naar een zuidelijker oord geemigreerd en heeft MG Workshop
- voorheen in Den Haag gevestigd - hun bedrijf verhuisd naar de locatie van Westand Classics. Verdere details ontbreken mij.

Re: Vakgarage voor MGB gezocht

#9
BeEdankt, Monster is wel te doen ca 35 km, mits de auto geen kuren vertoond. Ben wel er eens geweest toen het nog Westland Classics heette voor een onderdeel.

Groeten, Jan

Als het Munster net over de grens met Duitsland is dan is dat veel te ver.[/quote]
Schreef ik Munster? Sorry, Monster bedoelde ik, met de o van 'oops'. Bij 's Gravenzande. Zie http://www.mgworkshop.nl[/quote]

Re: Vakgarage voor MGB gezocht

#11
Nu herinner ik me pas dat de MG Workshop heel lang geleden gerund werd door een zekere Spoelstra, die ooit in een achterafstraatje -notabene in het centrum van Den Haag- aan allerlei MG-types sleutelde. Verder hoorde ik recent van kennissen dat een zekere Spoelstra in Monster MG's repareerde, dus de kring is gesloten: MG Workshop zit inderdaad waar ooit Westland Classics zat en de huidige Spoelstra zal dus wel "de zoon van" zijn. Zijn vader was een echte MG-fanaat, dus dat zal wel goed zitten :lol:

Een ander alternatief is Coen Kymmel op zijn nieuwe adres in Santpoort Zuid, Van Dalenlaan 171 zijn. Hij is nog maar net verhuisd en zijn magazijn opnieuw aan het inrichten; wat later komt er een APK-keuringsoptie bij, zijn nieuwe stek is er ruim genoeg voor. Coen is ooit begonnen met het overnemen van Octagon Spares van Gerard de de Groot in Hillegom, vervolgens verhuisd naar Vijfhuizen en nu dus in Santpoort helemaal eigen baas. Hij doet ook reparaties en restauraties van allerlei Engelse sportwagens als MG, Triumph etc... Hem bellen staat vrij: mob nr 0655145539 8-)

Re: Vakgarage voor MGB gezocht

#13
050126 schreef:Begrijp ik hieruit dat FirstFloor niet meer in Vijfhuizen zit .. of leunde hij tegen First Floor aan en waren het 2 losse berdrijven (ik dacht nl. dat het een was)
First Floor Classics is niet uit Vijfhuizen verhuisd. Coen had daar een eigen bedrijf en wilde al langer alleen zijn eigen bankrekening en telefooncontacten hanteren (die gemeenschappelijke telefoon opvang werkte niet). Hij is daar nu vertrokken om helemaal self supporting te worden. Misschien dat hij daar tzt een APK-keurmeester deels zijn eigen business laat runnen, dat moet nog blijken 8-)

Re: Vakgarage voor MGB gezocht

#15
First Floor Classics is niet uit Vijfhuizen verhuisd. Coen had daar een eigen bedrijf en wilde al langer alleen zijn eigen bankrekening en telefooncontacten hanteren (die gemeenschappelijke telefoon opvang werkte niet). Hij is daar nu vertrokken om helemaal self supporting te worden. Misschien dat hij daar tzt een APK-keurmeester deels zijn eigen business laat runnen, dat moet nog blijken 8-)[/quote]


Duidelijk! Thanks
WimK , MG B GT 1972, TF 2003