Meestal slechte contacten, iets dat op oude wagens veel voorkomt, maar het kan ook te weinig belasting op de primitieve flasher unit zijn, één lampje minder en ze knipperen al te langzaam of niet. Volgens mij een perfect moment om over te stappen op electronische flashers, dan kan je gelijk desgewenst stapsgewijs overstappen naar LED's zodra je dat wilt. Er zitten twee flashers in de B, één voor de richtingaanwijzerfunctie en een aparte voor de hazardschakeling op diezelfde lampjes (een vreemde oplossing, het had met één flasher ook best gekund via een andere opzet)
Classiccar LED's in de UK levert prima electronische flashers met aansluitingen conform ISO, omdat de B aan geen enkele standaard voldoet wel opletten hoe je ze aansluit
Deze flashers werken met een extra aardeaansluiting, de zwevende tweedraads flashers die net zo aangesloten zitten als de oude versies zou ik niet nemen, zijn minder betrouwbaar
Er zit een simpel aansluitdocumentje bij die flashers geleverd Earth, B battery en L light(s) simpel genoeg
zie
https://www.classiccarleds.co.uk/produc ... suits-leds