Technische hulp gezocht omgeving Deventer

#1
Hallo,

Ik ben op zoek naar een mede mg liefhebbers in de omgeving Deventer die ik zo nu en dan eens kan raadplegen, het interessant vind om eens mee te kijken. Iemand die praktijk kennis heeft, weet hoe dingen (niet) horen te werken en het leuk vind om iemand anders bij te brengen.

Ben een technisch persoon maar beginnend autotechnicus. Al een hoop geleerd, kan de theorie redelijk volgen en youtube brengt ook een hoop 😉. Mis alleen de mensen met praktijk ervaring in mijn omgeving, die technologie kennen, dingen herkennen en die net even de juiste tip geven op het juiste moment om weer een stapje verder te komen.

Ik heb een 71’ MGB roadster en deze loopt op dit moment niet of slecht. Gaat goed komen, dat sowieso, heb daar vertrouwen in. Heeft wel gelopen, maar krijg hem nu niet meer aan de praat, ik verwacht iets met de carburateurs. Compressie is goed en volgens mij ontsteking ook, vermoed dat een opfrisbeurt van de carburateurs nodig is. In ieder geval een leuke uitdaging (voor mij) om veel van te leren en te onderzoeken wat er aan de hand is.

Hoor graag wie mij eventueel kan/wil helpen. Reactie kan in dit draadje, mag ook via een apart bericht.

Groet
Wilfred
cron