Inschrijvingen Octagon

#1
Hoi leden,
Valt het jullie ook op dat de zuidelijks gelegen inschrijf plaatsen het meest geboekt worden en met name
Zaltbommel, Soest en Rhenen. Is er van uit het noorden en westen minder belangstelling terwijl het voor
die regio,s toch dichter bij huis is. Ik heb in Houten wel meningen gehoort dat het teveel km op een dag is
zodat er stevig door gereden moet worden en stempel plaatsen niet als rust punt genomen kunnen worden.
Laat staan een gezellige picnick onder weg . Of dit een van de redenen is van de mindere belangstelling
van de hoger gelegen regio,s vraag ik me oa af. Wij hebben er ieder jaar toch veel plezier in maar de
ervaring van vorig jaar was wel, dat we het eerste trajekt te langzaam gereden hadden en we daarna
die tijd niet meer ingehaalt kregen door oa de sluitings tijd van de stempel posten. Maar dit zal ons nu niet
overkomen tenzij we door pech overvallen worden natuurlijk, tenslotte rij je toch met een karretje van zo.n
ruim 40 jaar oud. grt Noud.

Re: Inschrijvingen Octagon

#2
Hallo Noud,

Valt wel op dat de animo voor de algehele inschrijving in de lijn ligt met afgelopen jaar....Wie het ons kan vertellen waar dat aan ligt zijn wij dankbaar. De lengte van de route ligt al een aantal jaren op een lengte van totaal max 550 km....ongeveer 60-65 km per traject....dat valt dus nog wel mee. In totaal is er 10 uur beschikbaar per dag om te rijden (09:00 - 19:00) moet dus ook geen probleem zijn...(gemiddeld 25-30 km/h)
De Octagon is een "rij-weekend" om te genieten van het mooie landschap. Dit jaar hebben we speciaal er op gelet dat er een brede spreiding over Nederland is. Ook om de "Noorderlingen" een korte aanrij route te geven...Ook bestaat nu voor de regio's NH en West, Oost IJ-V en Veluwezoom, Midden ook een relatief korte aanrij afstand.... Of slapen zij liever thuis?
Zou het toch een algeheel gevoel van recessie zijn????? Het wordt in ieder geval weer een feestje voor al diegenen die al ingeschreven hebben....! Wij hebben prachtig weer in bestelling!
Groeten,
Jos Rijsemus

Re: Inschrijvingen Octagon

#3
Oke Jos, aan dat laatste hou ik je aan want het weer zoals het nu is,is het met recht echt baggerweer.
En zeker de toer oogt op de kaart heel goed mooi centraal in het midden. De site oogt met deze kleur stelling en andere opzet ook veel beter, maar dit hoort onder een ander topic. grt Noud.

Re: Inschrijvingen Octagon

#6
Ingeschreven, hotel geboekt, goed weer besteld, nu alleen nog de wagen op tijd in orde krijgen. Daar hebben we gelukkig nog even tijd voor :D.
070179 schreef: Valt het jullie ook op dat de zuidelijks gelegen inschrijf plaatsen het meest geboekt worden en met name
Zaltbommel, Soest en Rhenen.
De hele route ligt midden tot noord/oost zo te zien. Iedereen die uit het zuiden of westen moet komen om te starten komt zo ongeveer langs Soest, Zaltbommel en/of Rhenen. Dat die dus als eerste volgeboekt zijn mag geen wonder heten lijkt me.
Care-taker van "de rode barones" ('74 MGB roadster)
cron