Voorstellen ??

#1
Ik weet niet of het hier de gewoonte is maar ik kon geen afdeling vinden om je zelf voor te stellen en omdat ik het toch wel zo netjes vindt bij deze.

Ik kom uit Noord-Holland bijna 50 jaar en ik noem me zelf Renkhuis dit is een forum naam die ik al jaren op het Saab forum gebruik, ja ik rij al jaren saab en ben in het bezit van een mooie saab 96 uit 1972 tijdens mijn vakantie heb ik een stukje gereden in een MG B had ik misschien niet moeten doen want ik was verkocht en wil nu mijn 96 verkopen en een MG aanschaffen.
Omdat ik bijna niks weet van Engelse auto's lijkt het me een goed idee dat ik lid ben geworden van dit MG forum zodat ik me wat kan oriënteren en wat vragen kan stellen.
Ik moet nog een beetje de weg vinden op het forum maar dat zal wel goed komen.

Tot zover vriendelijke groeten Renkhuis

Re: Voorstellen ??

#2
Hallo Renkhuis,

Welkom in de club en leuk dat je jezelf even voorstelt.
Ikzelf kom ook uit Noord-Holland en ik zou je willen aanraden op de tweede vrijdag van de maand naar de regioavond in de Rijp te komen daar zijn altijd veel eigenaren ven MG's met veel ervaring aanwezig. Praten over je wensen en adviezen gaan daar, al of niet met een biertje in de hand, makkelijker dan via het forum.
Bovendien hebben we een lid dat ook lid is van de Saab-club, dat schept alvast een band.
Komende regioavond zal ik er zelf niet zijn, maar hoop je er binnenkort wel te ontmoeten.

Tom Blok