Even voorstellen - nieuw lid

#1
Goedemorgen,

Ik dacht laat ik me als nieuw lid eens even voorstellen.
Mijn naam is Rob Louvet, woon in Vught en ben 34 jaar oud.

Door mijn vader (hij heeft een MG A 1600 uit 1961) ben ik "besmet" met het MG virus en sinds vorige maand heb ik dan eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en een rode MG B GT uit 1970 gekocht.

Momenteel zijn we druk bezig om de GT in topconditie te krijgen voor alle mooie ritten die nog komen gaan. Volgende week gaat er nog een nieuwe set Minilites onder en dan is hij er klaar voor!

Binnenkort zal ik me ook eens "real life" voor komen stellen tijdens een clubactiviteit.

Tot dan!

Groet,

Rob
MG B GT - 1970

Re: Even voorstellen - nieuw lid

#5
130174 schreef:Goedemorgen,

Ik dacht laat ik me als nieuw lid eens even voorstellen.
Mijn naam is Rob Louvet, woon in Vught en ben 34 jaar oud.

Door mijn vader (hij heeft een MG A 1600 uit 1961) ben ik "besmet" met het MG virus en sinds vorige maand heb ik dan eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en een rode MG B GT uit 1970 gekocht.

Momenteel zijn we druk bezig om de GT in topconditie te krijgen voor alle mooie ritten die nog komen gaan. Volgende week gaat er nog een nieuwe set Minilites onder en dan is hij er klaar voor!

Binnenkort zal ik me ook eens "real life" voor komen stellen tijdens een clubactiviteit.

Tot dan!

Groet,

Rob

Re: Even voorstellen - nieuw lid

#6
Hoi Rob,

Jammer dat ik je bericht nu pas zie, vandaag had je diverse leden kunnen ontmoeten op de Engelse sleutel dag in Engelen, dus niet zo ver bij je uit de buurt. Aan de orde waren daar de onderwerpen oa Holle ruimtes inspectie ,gasbol vering afstellen Mgf ,kleppen stellen Van MGB. Gereedschap aanwezig in een zeer goede accommodatie . Verwarmd met koffie en soep en ook nog een stand met gereedschap aanbiedingen. Met vriendelijke groet Noud.
cron