Clubavond December

#1
Beste MG vrienden,
van Regio Midden.

Zoals Ben al aangeeft, was het bezoekers aantal op de clubavond van november bedroevend! :oops:

Ondergetekende hoopt dat de feestavond van december wel doorgang kan vinden, zelfs dat loopt
ook niet echt spectaculair! Jammer.
Op dit moment slechts 24 deelnemers, we moeten er 60 hebben dus 30 stellen, volgens mij moet dat
geen probleem zijn (maar toch)
De sluitings datum voor de feestavond is 29 november.

Zie voor de aankondiging van de feestavond in MG nieuws regio pagina van november of op de Regio site van Midden Nederland.

U regio coordinator,
Wout van Doorn.
Laatst gewijzigd door 060162 op 15 dec 2013, 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Wout van Doorn.

Re: Clubavond December

#2
Beste MG vrienden,

Helaas moeten we de feestavond van 13 december 2013 wegens te weinig belangstelling afblazen,
voor degene die al betaald hebben, zal ik het bedrag z.s.m terug boeken.

Voor de liefhebbers, gaat de gewone clubavond 13 december in het Dorpshuis wel gewoon door.

Met vriendelijke groet,
Wout van Doorn.
Wout van Doorn.

Re: Clubavond December

#3
060162 schreef:Beste MG vrienden,
van Regio Midden.

Zoals Ben al aangeeft, was het bezoekers aantal op de clubavond van november bedroevend! :oops:

Ondergetekende hoopt dat de feestavond van december wel doorgang kan vinden, zelfs dat loopt
ook niet echt spectaculair! Jammer.
Op dit moment slechts 24 deelnemers, we moeten er 60 hebben dus 30 stellen, volgens mij moet dat
geen probleem zijn (maar toch)
De sluitings datum voor de feestavond is 29 november.

Zie voor de aankondiging van de feestavond in MG nieuws regio pagina van november of op de Regio site van Midden Nederland.

U regio coordinator,
Wout van Doorn.
060162 schreef:Beste MG vrienden,

Helaas moeten we de feestavond van 13 december 2013 wegens te weinig belangstelling afblazen,
voor degene die al betaald hebben, zal ik het bedrag z.s.m terug boeken.

Voor de liefhebbers, gaat de gewone clubavond 13 december in het Dorpshuis wel gewoon door.

Met vriendelijke groet,
Wout van Doorn.
Wout van Doorn.

Re: Clubavond December

#4
Hallo,

Ondanks dat de feestavond, wegens te weinig belangstelling helaas niet is doorgegaan,
kwamen er toch een aantal leden op de clubavond, die zorgde voor een leuke opkomst.

Het was een gezellige avond, en onder het genot van een hapje en een drankje,
hebben we weer lekker bijgepraat.
We zien u graag bij de nieuwjaars receptie 10 januari 2014 aanvang 20.15 in het Dorpshuis te Austerlitz,
het jaar van 2013 laten we aan u voorbij gaan, met onze ritten en evenementen, ook zoals u van ons gewent bent,
gaan we de ritten en evenementen voor 2014 weer aan u presenteren.
We hebben een aantal zeer leuke activiteiten op de kaart staan voor u, zoals u gewent bent staan de bubbels en de hapje,s dan weer voor u klaar.

Tot ziens op de nieuwjaarsreceptie in Austeritz.
Het regioteam wenst u fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toe.
Wout van Doorn.
cron