Octagontour 2014

#1
Onder het kopje "Octagon Commissie" onder het stukje "Van de bestuurstafel" in het MG Nieuws van november staat dat de startplaatsen van de octagon tour 2014 inmiddels bekend zijn en op de website staan. Nou zal ik wel blont (met een T ja ;) ) zijn, zo blind als een mol wellicht, maar wat ik ook zoek, niks noppes nada. Waar vind ik die startplaatsen (en überhaupt nieuws over de OT2014)?
Care-taker van "de rode barones" ('74 MGB roadster)

Re: Octagontour 2014

#3
130046 schreef:Onder het kopje "Octagon Commissie" onder het stukje "Van de bestuurstafel" in het MG Nieuws van november staat dat de startplaatsen van de octagon tour 2014 inmiddels bekend zijn en op de website staan. Nou zal ik wel blont (met een T ja ;) ) zijn, zo blind als een mol wellicht, maar wat ik ook zoek, niks noppes nada. Waar vind ik die startplaatsen (en überhaupt nieuws over de OT2014)?
Hoi ,ook ik kan nergens de startplaatsen ontdekken na het lezen van MG-nieuws van November nr11.
Maar ik denk dat onze web master hier wat duidelijkheid in kan scheppen. Grt Noud.

Re: Octagontour 2014

#4
Sinds maandagavond 28 oktober is er een logo van de OT aan de rechterzijde zichtbaar en na aanklikken komt je bij de gegevens terrecht.
Alleen jammer dat het overzichtelijke OT logo met de leesbare startplaatsen alleen op een minipostzegel voormaat is te zien.

Re: Octagontour 2014

#5
Ah kijk, dat is mooi. Overigens, als je op dat onleesbare logo klikt en je klikt vervolgens op het blauwe kopje "Octagon Tour 2014", dan zie je een leesbaar logo.

Het belooft weer een leuke rit te worden. Ik heb google even laten rekenen: 411 km, zonder omwegen (maar ook zonder snelwegen):
octagon2014.gif
octagon2014.gif (163.72 KiB) 4477 keer bekeken
IHEZI! (Euhm... dat staat voor "Ik Heb Er Zin In").
Care-taker van "de rode barones" ('74 MGB roadster)

Re: Octagontour 2014

#6
L.S.

probeer je in te schrijven voor de octagon gaat de hele boel uit de lucht, inmiddels
lees ik dat het inschrijven wordt hervat om 15:00 uur !

en uiteraard is dat geen garantie, dat begrijp ik ook wel.....

Ik denk dat veel gezinnen hier absoluut een probleem mee hebben, stel de
inschrijving uit en start opnieuw na gedegen testen en herstart het geheel bv in Houten


wat denken anderen hiervan ?

Ben

Re: Octagontour 2014

#7
Het is techniek en blijft mensenwerk. Ik heb weleens de hele zaterdag gesleuteld om de MG te prepareren voor een rit de volgende zondag, op zaterdag was alles OK en getest en dan probeer je op zondagmorgen te starten en geeft ie geen pukkel, tja lastig maar waar.

Laten we het Octagonteam alle credits geven en ervan uit gaan dat om 15.00 uur alles weer OK is.

Ik weet zeker dat het Octagonteam, ter compensatie in deze, veel coulance zal betrachten wanneer er meer inschrijvingen zijn dan toegestaan op de meest populaire startplaatsen.
Wim
MGB-GT

Re: Octagontour 2014

#9
Voor de deelnemers die net als wij starten in Biddinghuizen en dus (?) overnachten in de Arendshoeve in Bergambacht: het loont om even (per e-mail of telefonisch) contact op te nemen met het hotel. Ondanks dat er geen arrangement bij de stempelposten genoemd staat voert het hotel een actietarief voor octagon-deelnemers van €75 per kamer per nacht (incl. ontbijt) en €32,50 per persoon voor diner.

Via expedia.com, booking.com, hoteldeals.nl en soortgelijke sites betaal je ook €75 voor een kamer, maar dan exclusief ontbijt (€12,50 pp) en zonder aanbieding voor het diner.

Het aantal simpele kamers dat nog beschikbaar is, is beperkt zo te zien. Dus wie 't eerst komt... 't goedkoopst maalt (of zo iets).
Care-taker van "de rode barones" ('74 MGB roadster)

Re: Octagontour 2014

#10
130046 schreef:Voor de deelnemers die net als wij starten in Biddinghuizen en dus (?) overnachten in de Arendshoeve in Bergambacht: het loont om even (per e-mail of telefonisch) contact op te nemen met het hotel.
Helaas was er in de Arendshoeve voor onze Maltezer geen plaats in de herberg. :( Maar gelukkig wel een ander hotel gevonden. :)
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control