Oproep:Enthousiaste MGF & MGB eigenaar gezocht

#1
Maandag 22 juli a.s. vanaf 12.00 uur in de middag nemen we AutoWeek Classics TV op in het Louwman Museum in Den Haag.

Omdat we in het tijdschrift (dat we middels deze video ook presenteren),een test MGF/MX-5 hebben, leek het ons aardig als een lid van de MG Car Club met zijn F bij het museum wil voorrijden en voor de camera iets wil vertellen over de auto en wat hem in zijn ogen zo bijzonder maakt.

Het gaat dus in de eerste plaats om de MGF, mocht een clublid met een MGB ook mee willen komen, dan is dat ter illustratie van ‘destijds de eerste echt nieuwe mg in meer dan dertig jaar’ natuurlijk erg leuk.

Er kan desgewenst ook wel kort iets over de club verteld worden.

Welk enthousiast clublid met een MGF en welk enthousiast clublid met een MGB wil hier zijn medewerking aan verlenen? Je moet uiteraard tijd vrij kunnen maken op maandag 22 juli. Maar het is wel een unieke kans om de passie voor wagens die we bezitten met anderen te delen.

Wil je meewerken neem dan zo snel mogelijk contact op met:

Ad Holtland

Tel. 0527-241325 of 06-55527080

Re: Oproep:Enthousiaste MGF & MGB eigenaar gezocht

#3
090086 schreef:Hey Ad,
Wij hebben zowel een MG TF 160 als een MGB.
Ik weet alleen niet of mijn vader vrij is en beide auto's daar heen kan rijden.
Pascal
Dag Pascal,

Dank voor je reactie. Ik heb zelf ook een TF en de datum komt op zich wel goed uit echter ze willen specifiek een MGF en geen MGTF. Nu zit daar niet zoveel verschil in maar het blijkt dat het artikel v.w.b. het technisch gedeelte al geschreven is met behulp van de dealer in Assendelft. Maar misschien kan je vader met de MGB langs komen voor de opnames zodra ook een MGF rijder gevonden is. Een beetje gratis reclame voor ons merk en onze club moeten niet voorbij laten gaan. Hier zal iedere liefhebber het over eens zijn. Ik hou iedereen hier wel op de hoogte. Zelf heb ik ook al iemand benaderd en hier heb ik vanavond nog even contact mee.

Groet,
Ad

Re: Oproep:Enthousiaste MGF & MGB eigenaar gezocht

#4
Een MGF owner is vanavond gevonden en voor de MGB zal ik dit weekend even bellen met Paul, de vader van Pascal. Als deze beschikbaar is ziet het er goed uit en hopelijk schijnt het zonnetje ook op de dag zelf.

Update: Paul is bereid gevonden om met de MGB te komen, en Leo komt met de MGF. Geweldig om zo snel en enthousiast MG eigenaren hiervoor te vinden. Hiervoor uiteraard dank.

Met vr. groet,
Ad

Re: Oproep:Enthousiaste MGF & MGB eigenaar gezocht

#6
090086 schreef:De auto is inmiddels prachtig gepoetst. Ik heb hem nog nooit zo uitgebreid gepoetst :lol:
Die ziet er inderdaad uit als in nieuwstaat. Ik heb de weersberichten ook nog even gezien en het ziet er ook niet naar uit dat er morgen waterdruppels op komen. Van Leo nog bericht gehad dat ook zijn MGF keurig gepoetst is.
Veel succes morgen en we zullen het vast wel horen, lezen en zien. :)

Re: Oproep:Enthousiaste MGF & MGB eigenaar gezocht

#14
Hoi MG vrienden.

Onder mijn MGF zit een Miltek sportuitlaat en geen Janspeed.
Miltek was in1998 voor tuning betrokken bij het ontwikkelen van de MGF Cheetah (supercharched VVC mgf).
Helaas een te vroege dood gestorven.
Zie www.youtube.com/watch?v=kj8RgXlD7-M een Old Topgear test door Vicki Butler-Henderson .
Dus beetje een tribute naar deze snelle MGF.
Geluid kan nog wat gedempd worden met bijgeleverde voordemper.
Die komt dan in de plaats van de katalysator.
MGF wordt dan net even sneller en het geluid milder.
Maar ja, zonder katalysator geen APK goedkeuring.

Groetjes,
Leo Suman