Voorstellen van Giel

Hoi!

Bij deze zou ik mijzelf even voorstellen.
Mijn naam is Giel vd Berg, op het moment 30 jaar oud, van oorsprong uit Eindhoven maar tegenwoordig woonachtig in het Limburgse Weert.
Altijd heb ik Mazda mx5 gereden tot een half jaar geleden, toen ben ik eigenaar geworden van een (als ik het goed heb) Tundra green BGT uit 1974.
Deze auto is al bekend binnen de club heb ik begrepen, ik heb deze van mijn opa, Jos Groenland, geërfd.
Uiteraard is een enorme eer om hier mee te mogen en te kunnen rijden, ik ga de auto vanzelfsprekend zo lang mogelijk koesteren.
Deels met die reden ben ik ook lid geworden van de club. Ook voor de evenementen natuurlijk, de eerste in de agenda is de Autojumble in Waalwijk op de 22e juni, hopelijk kan ik een aantal van jullie dan ontmoeten!
Ik hoop dat ik een mooi aantal evenementen/ritten mee kan maken, dat is in ieder geval wel de bedoeling!

Uiteraard hoort er bij een praatje, ook een plaatje.
Afbeelding

Groetjes en tot snel!

Giel van den Berg
Weekend cruiser: 1974 MG BGT Tundra green
Dagelijks vervoer: 2003 Volvo S60R Silver

Re: Voorstellen van Giel

Dag Giel,
Natuurlijk kennen wij deze mooie auto en zeker ook jouw opa Jos Groenland! Jammer genoeg is Jos ons allen ontvallen. Tot voor enkele jaren terug reed Jos nog samen met zijn Ine in deze MG nagenoeg alle regioritten met velen van ons mee. Zijn kennis over vele Engelse auto's en MG's in het bijzonder missen we nu al. Bij de MG club zul je zeker een gewillig oor treffen over eventuele onderhoudsvragen. Er is in de MGCC zoals je zeker van je Opa gehoord zult hebben veel kennis aanwezig. Bezoek ter kennismaking zeker eens een clubavond. Elke 3de vrijdagavond van de maand komen we in Komaen in Oirschot bijeen. Jammer genoeg niet vlak bij Weert. Natuurlijk ben je ook van harte welkom bij alle regioritten en overige activiteiten.
Groeten Jan Wijnen (voormalig regiocoordinator Oost Brabant)

950347 schreef:
02 jun 2025, 20:30
Dag Giel,
Natuurlijk kennen wij deze mooie auto en zeker ook jouw opa Jos Groenland! Jammer genoeg is Jos ons allen ontvallen. Tot voor enkele jaren terug reed Jos nog samen met zijn Ine in deze MG nagenoeg alle regioritten met velen van ons mee. Zijn kennis over vele Engelse auto's en MG's in het bijzonder missen we nu al. Bij de MG club zul je zeker een gewillig oor treffen over eventuele onderhoudsvragen. Bezoek ter kennismaking zeker eens een clubavond. Elke 3de vrijdagavond van de maand komen we in Komaen in Oirschot bijeen. Jammer genoeg niet vlak bij Weert. Natuurlijk ben je ook van harte welkom bij alle regioritten en overige activiteiten. Groeten Jan Wijnen (voormalig regiocoordinator Oost Brabant)
Hoi Jan.

Wat een fijne reactie, dank daar voor! Het doet mij goed om te horen dat Jos zo bekend was in de regio. Oirschot is erg goed te doen, zeker vanuit Eindhoven waar ik werk. Ik ga zeker langs komen op een van de clubavonden. De regioritten staan wel in de planning om mee te pakken dus zeker tot dan!

Groeten Giel

Hi Giel,

Wat leuk dat je je voorstelt met deze mooie GT. Leuke kleur en ook nog een schuifdak! Als ik je zie op de Autojumble dan wil ik hem wel even in het echt zien. Heb je al gezien dat we in het weekend van 4, 5 en 6 juli een jongerenweekend organiseren vanuit Next Generation? Daar ben jij ook zeker welkom en dat zou een mooie manier zijn om je leeftijdsgenoten binnen de club te leren kennen. Inschrijven kan via de evenementenpagina van de website.

Tot snel in Waalwijk!

Met Groeten, Thomas van der Veer

Welkom Giel! Mooie auto heb je. Zoals Thomas al aangaf organiseren we een rit voor jongeren. Mocht je een keer in de omgeving weert/Eindhoven willen gaan rijden dan kunnen we dat ook doen. Je kunt me een pm sturen. Ik kom zelf uit Eindhoven en ben daar nog regelmatig te vinden. groet

Goedemorgen,
Mooie auto Giel, en zeker het bijbehorende verhaal.
Ook ik ben een nieuw lid, woonachtig in Zuidlimburg (Schinveld) en ook in het bezit van een MG B GT Tundra Green 1974. Nu ca. een jaar in mijn bezit.
Leuk dat er in de nabije omgeving ook een Tubdra Green Gt rond rijdt. Ook ik ben van plan om naar Waalwijk te gaan. Kom zeker even bij je langs Giel om de Mg te bewonderen.
Groet Bas
Afbeelding1MGB GT Bas.png

240018 schreef:
03 jun 2025, 17:20
Hi Giel,

Wat leuk dat je je voorstelt met deze mooie GT. Leuke kleur en ook nog een schuifdak! Als ik je zie op de Autojumble dan wil ik hem wel even in het echt zien. Heb je al gezien dat we in het weekend van 4, 5 en 6 juli een jongerenweekend organiseren vanuit Next Generation? Daar ben jij ook zeker welkom en dat zou een mooie manier zijn om je leeftijdsgenoten binnen de club te leren kennen. Inschrijven kan via de evenementenpagina van de website.

Tot snel in Waalwijk!

Met Groeten, Thomas van der Veer
Hi Thomas.

Het jongerenweekend had ik inderdaad al gezien op de agenda. Ik moet even kijken of ik het ga halen om daar heen te gaan, wie weet!
De Autojumble staat in ieder geval vast!

Tot snel!

Groet,
Giel

250049 schreef:
04 jun 2025, 08:38
Goedemorgen,
Mooie auto Giel, en zeker het bijbehorende verhaal.
Ook ik ben een nieuw lid, woonachtig in Zuidlimburg (Schinveld) en ook in het bezit van een MG B GT Tundra Green 1974. Nu ca. een jaar in mijn bezit.
Leuk dat er in de nabije omgeving ook een Tubdra Green Gt rond rijdt. Ook ik ben van plan om naar Waalwijk te gaan. Kom zeker even bij je langs Giel om de Mg te bewonderen.
Groet Bas

Afbeelding1MGB GT Bas.png
Hoi Bas.

Bedankt!
Wat een toeval zeg, nog een tundra GT uit 74 en dan nog in Limburg ook! Hoe groot is die kans! Volgensmij zijn er al weinig GT's met deze kleuren.
Wellicht een leuk idee om achter elkaar naar Waalwijk te rijden? Vanuit Schinveld kom je langs Weert af.
Als dat niet uit komt of iets dergelijks zien we elkaar vast wel in Waalwijk!

Groet,
Giel

Goedemorgen Giel, ga je zondag naar Waalwijk? Je voorstel om samen op te rijden lijkt mij leuk. Als dat voor jou ook nog zo is dan hierbij mijn nummer zodat we wat kunnen plannen. indien je de voorkeur hebt om toch alleen te gaan is dat natuurlijk ook prima. Bas Willemse 0620530038