Voorstellen: Niels Jaspers (nieuw lid regio Zuid)

Hallo allemaal,

Mijn naam is Niels, 35 jaar, ik woon in Heerlen en ben sindskort lid van de club en sinds 2019 eigenaar van een MG B Roadster.

- De MG is in 1973 in Engeland geleverd en kort daarna naar NL geïmporteerd. Hij is begin jaren 90 volledig gerestaureerd door een oud-lid van de club die helaas overleden is.
- Ik heb de wagen in 2019 in Nederland gekocht en direct naar België geëxporteerd, daar reed hij rond met kenteken 0-AFE-076
- In November 2021 ben ik verhuisd en heb ik hem weer naar Nederland ingevoerd, en op origineel kenteken teruggeplaatst 18-RU-10
IMG-20240825-WA0009.jpg
IMG-20240825-WA0008.jpg

Hoewel de auto technisch in goede staat is, blijf ik altijd bezig met kleine verbeteringen en onderhoud. Naast het rijden ben ik ook geïnteresseerd in het sociale aspect van de MG Car Club. Ik kijk ernaar uit om andere leden te ontmoeten, tips uit te wisselen en deel te nemen aan ritten en evenementen. Ook hoop ik meer te leren over de techniek van MG.

Tot ziens op het forum of bij een van de evenementen! :)

Als bonus hier 2 vakantiekiekjes van mijn vriendin en mijzelf met de MG B in Afrika🤠 (manifesteren kost niets, haha)
Afbeelding van WhatsApp op 2024-10-07 om 23.49.47_4d67f34b.jpg
Afbeelding van WhatsApp op 2024-10-07 om 23.49.47_de060a34.jpg

Re: Voorstellen: Niels Jaspers (nieuw lid regio Zuid)

Dag Niels,
Leuk dat jij je voorstelt met je MGB erbij.
Welkom bij de MG Car Club Holland, de club waar veel enthousiasme aanwezig is.
Leuk ook om je MGB te leren kennen.
Voor de MG Car Club beheer ik het MGB-register.
Wij spraken elkaar al via de telefoon over jouw bezit.
Ik heb jouw foto's zowel met NL als met Belgisch kenteken bij dit registeritem geplaatst.
Nu maar wachten op mooi toerweer :)

Met vriendelijke groet, Jos Neuteboom
MGB-register NL