British Auto Jumble Waalwijk

#1
Hehe,

Heeft iemand de adresgegevens waar de British Auto Jumble Waalwijk plaatsvindt?

Onder Lido Park vindt ik te veel verschillende locaties. Echter niet in Waalwijk.
Onder Lido vind ik twee locaties geheel aan verschillende zijden van Waalwijk. Beiden liggen vlakbij een grasveld.

b.v.d.
Eric

Re: British Auto Jumble Waalwijk

#2
110084 schreef:Hehe,

Heeft iemand de adresgegevens waar de British Auto Jumble Waalwijk plaatsvindt?

Onder Lido Park vindt ik te veel verschillende locaties. Echter niet in Waalwijk.
Onder Lido vind ik twee locaties geheel aan verschillende zijden van Waalwijk. Beiden liggen vlakbij een grasveld.

b.v.d.
Eric
Ik ben zelf ook benieuwd, hopelijk reageert er iemand die het eerder heeft bezocht... :?

Re: British Auto Jumble Waalwijk

#5
Nu, na twee bezoeken eraan heb ik wegens het belabberde weer dat ik op Buienradar zag, moeten besluiten Waalwijk dit jaar te moeten overslaan. Op de weg terug van mijn zomervakantie met de B had ik het evenement makkelijk kunnen meepakken, maar na het afkijken van de mooie video op YouTube heb ik er geen spijt van er niet te zijn geweest, het water kwam letterlijk met bakken uit de lucht. :o

Nu geeft ons laatste clubblad aan dat hogere kosten en vernielingen in dit park bij slecht weer het voortbestaan ervan op het spel zetten. Nu herinner ik me van het 50 jarig jubileum van de B een andere locatie, ik dacht de terreinen rondom het Autotron. Zijn die er nog, of is het hele Autotron AZC geworden? Volgens mij kan je daar misschien niet het piekaantal van 1200 auto's kwijt, naar wat zou nog wel kunnen?

Zelf zou ik er geen probleem mee hebben om me te moeten aanmelden en ook een beperkte entreeprijs om geen blinde aanmeldingen te krijgen lijkt me alleszins redelijk. Kortom, het hoeft niet gratis te zijn zoals Houten, waar immers veel meer echte handelaren komen..

E.e.a. lijkt me wel een enquete waard zou ik zeggen, bv vanuit de nieuwe evenementencordinator Jos v.d. Kerkhof gestart... :idea:

PS Entree vooraf heffen en bij daadwerkelijke aanwezigheid er iets voor teruggeven is ook een optie dacht ik zo

Re: British Auto Jumble Waalwijk

#6
860018 schreef: Nu geeft ons laatste clubblad aan dat hogere kosten en vernielingen in dit park bij slecht weer het voortbestaan ervan op het spel zetten. Nu herinner ik me van het 50 jarig jubileum van de B een andere locatie, ik dacht de terreinen rondom het Autotron. Zijn die er nog, of is het hele Autotron AZC geworden? Volgens mij kan je daar misschien niet het piekaantal van 1200 auto's kwijt, naar wat zou nog wel kunnen?
Hoi Don,
Het Autotron kan je vergeten voor zo'n evenement, ik was zelf erg verbaasd dat er middels een "olie lek plaat" op het gras geparkeerd werd in 2012.
Ik ben Autotron Oldtimer beurs bezoeker/standhouder sinds 1987, het jaar dat ze verhuisden van de Anton Pieck-locatie in Drunen naar de toen nieuwe locatie in Rosmalen.
Het schijnt zo te zijn dat sinds het Autotron geen functie meer heeft als museum, maar thans alleen als evenementen locatie wordt verhuurd er andere millieu normen gelden,
sinds een paar jaar mag je bijvoorbeeld als standhouder niet meer je aanhanger en/of auto op het gras parkeren, alleen nog op het verharde terrein gedeelte.
De medewerkers staan erbij of ze van de milleu-politie zijn, want bij een overtreding schijnt het Autotron een serieuze prent te krijgen.
Het asielzoekers gebeuren vond plaats/vindt plaats in het zogenaamde vakantie bungalow park achter - dus los van - de Autotron hallen locatie.
Immers op het Autotron wordt nog steeds een tennis toernooi gehouden jaarlijks.

Uiteraard kan je wel alle auto's op het parkeerterrein buiten netjes op een rij parkeren, maar dat lijkt mij toch niet de sfeer van "Waalwijk" zoals we die kennen, met typisch engels weer of niet. Dit nog los van de kosten van het Autotron t.o.v. het Lido terrein in Waalwijk.

Annekdote: ik ben ook actief geweest op het forum van de Mini7club nederland, in de nabeschouwingen van "Waalwijk" werd geschreven dat ze het een leuk evenement vonden maar wel met een hoog gehalte van MG's ! :lol:
Toen heb ik maar even netjes uitgelegd dat het evenement door drie samenwerkende nederlnadse MG clubs werd georganiseerd en bekostigd en dat ze er gratis toegang hadden als Mini rijder, daarne werd het stil aan de overkant.

Zelf bezoek ik Waalwijk als het mij in de agenda uitkomt, dit jaar was ik in Frankrijk.
Mijn vrouw gaat er beslist niet meer heen en dat heeft te maken met de toiletten, de laatste zijn jaren zijn die wel aanwezig en in eerdere jaren niet, maar aanwezig zicht nog niets over de toestand van die toiletten.