Hoogste prijs MGF ?

#1
Het regende fors afgelopen donderdagmiddag in Brummen (12-9-2023) dus een mooie gelegenheid om de collectie van Nico Aaldering in The Gallery weer eens te bewonderen.
Ook interessant om te zien hoe het staat met de prijsontwikkelingen van de youngtimers en exclusieve automobielen.
Tot mijn verbazing vond ik tussen al het moois ook een MGF. Meestal vind je die alleen op Marktplaats of ander autosites (waar deze overigens ook te vinden is).
Nog meer was ik onder de indruk van de vraagprijs van deze F. Zelfs netjes uitziende MGB`s, bood The Gallery voor minder geld aan.
Nu heb ik gelezen dat er in Nederland inmiddels meer MGB`s zijn dan MGF`s en dit is een originele Trophy met weinig kilometers op de teller en een asbak waarin gegraveerd staat dat het Nr. 41 is van de 55 stuks voor NL, maar toch.
Als er gevraagd wordt om te bieden op een MGF/TF dan zijn de reacties toch meestal erg magertjes en blijken de advertenties na enige tijd verlopen te zijn.
Deze gele Trophy zag er uit als nieuw maar toch zal de ruim twintigjarige, bij gebruik wat extra onderhoud nodig hebben.
Een alternatief is natuurlijk, als je jong bent en wat geld wilt beleggen, om de auto na aanschaf onder een stolp te zetten en te wachten tot hij het dubbele waard is.
Bijlagen
MGF Trophy.jpg
Kaart MGF Trophy.jpg