Rectificatie artikel MG-Nieuws uitgave september 2023

#1
MG Nieuws van september bevat 2 artikelen: Een bewerking van mijn artikel in het RAI-nummer van Autorevue van april 1961 en een verhaal over mijn MGA Coupé waarvan zoon Willem een fraai model heeft gemaakt. In het eerste artikel staat dat het artikel uit 1960 stamt, maar dat moet dus april 1961 zijn. Het verhaal over de MGA Coupé geeft als bouwjaar 1967. Dat moet natuurlijk 1957 zijn. Voor de rest is het redelijk leesbaar. Wel benieuwd naar reacties op het artikel uit 1961! Pim van der Veer wvdveprg@upcmail.nl.

Re: Rectificatie artikel MG-Nieuws uitgave september 2023

#3
Nog een correctie! op 3 februari 1961 was ik nog 24. Zo zie je dat je niet ongestraft 87 wordt. De slotalinea luidt: "Ik hoop hiermee geïllustreerd te hebben, hoe de leden het gevoel krijgen, deel te hebben aan iets dat de wereld van onze westerse beschaving omspant: de M.G. Car Club." Met alle oorlogen en andere spanningen in de wereldpolitiek vraag ik mij nu in oktober 2023 af of er nog leden met dat gevoel over zijn.

Re: Rectificatie artikel/in memoriam voor Pim vd Veer

#4
We zullen je missen Pim. Ooit werden mijn toenmalige partner en ikzelf met onze B door jou in Augustus 1978 geballoteerd en voor onze MGCC uitgenodigd. How time flies nu jij er niet meer bent. Overigens heeft het bestuur mij ooit in 1986 niet meer onder mijn oorspronkelijke 1978 lidnummer willen continueren, iets dat jij helaas nooit voor mij hebt weten op te lossen. En op beide data 25 jaar later ook al géén speldje ontvangen, jouw welkom was me van anderen kennelijk niet gegund.

Mocht je dit bericht vanuit je nieuwe bestaan kunnen lezen, dan nogmaals mijn dank voor het hartelijke welkom bij de club ooit zo lang geleden...
cron