Octagontour 2013

#1
Beste organisatoren,

Wij hebben genoten van een hele mooi rit! Complimenten daarvoor.
Het weer was natuurlijk super. Wij hadden ons voorbereid op 2 dagen regen en hebben 2 dagen droog weer gehad. ' s Avonds een buitje om het stof van de wegen af te halen.

Bedankt allemaal! :D

Sanna en Math Agelink

Re: Octagontour 2013

#2
Daar sluit ik mij van harte bij aan, alleen die 2 dagen droog... de zondag was toch af en toe een wat natte ervaring, mijn dashcam staat verdacht veel vol met dit soort beelden:
vlcsnap-2013-05-26-19h39m22s157_1.jpg
vlcsnap-2013-05-26-19h39m22s157_1.jpg (28.72 KiB) 4236 keer bekeken
Wat een gaaf weggetje was dat trouwens. Midden tussen de weilanden, lekker smal, leuk rijden!
Care-taker van "de rode barones" ('74 MGB roadster)

Re: Octagontour 2013

#4
Dit was voor ons de eerste keer maar zeer zeker niet de laatste keer. Hier moet heel veel werk in hebben gezeten en het was geweldig.
Dank aan een ieder die dit mogelijk heeft gemaakt. En vooral ook de stempelposten voor iedere keer weer de hartelijk ontvangst.

Marcel & Jolanda Bartels
regio Zuid

Re: Octagontour 2013

#5
Ook voor ons was het weer genieten van de 2013 editie van de Octagon Tour. De voorspelling van het weer was niet gunstig maar ook wij hebben geen spat regen gehad. Zelfs gevulde terrasjes gezien. In Zwartsluis was er zelfs voor alle MG's een overdekte parking in de tennishal, wat wil je nog meer.

Complimenten aan de organisatoren voor heel fraaie routes op beide dagen. En ook dank aan de vrijwilligers aanwezig op de acht stempelposten. Voor liefhebbers van merk MG die de Octagon Tour nog nooit hebben gereden is het absoluut een aanrader.

We hopen er ook de volgende editie weer bij te zijn.

Groet,
Ad & Vrouwk
Vollenhove
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Octagontour 2013

#6
Alle lof voor de organisatie van de Octagon tour.Veel landelijk gereden wat natuurlijk leuke plaatjes oplevert.Ook dank aan alle die de posten 2 dagen bemanden.De rit tussen de weiden door sprong er echt uit. nogmaals dank aan allen die ert voor gezorgd hebben dat we weer 2 dagen van onze hobby hebben genoten. grtNoud.

Re: Octagontour 2013

#7
Het is nu donderdag 4 dagen na die fantastisch mooie Octagon Tour en het verbaast mij een beetje dat er nog geen foto's geplaatst zijn in het Octagon Gallery album. Laat weten of daar een eventueel technische reden voor is of heeft niemand foto's gemaakt.
Stuur de foto's naar jullie betreffende regiowebmaster en zij zorgen voor plaatsing, liefst niet groter dan 800/1024 pixels breed.
Ik hoor graag van jullie.
Gr.
Wim

Re: Octagontour 2013

#8
Onze eerste Octagon tour is ons zeer goed bevallen. 2 dagen open gereden, dus gelukkig geen 'w' (van watje) op de stempelkaart. Wel met een TF gereden, dus echt spartaans was het niet.
Complimenten voor de organisatie en voor de goed geluimde stempelaars op de stempelposten.

Petra en Johan Schoonhoven
Peer Jonkers

Re: Octagontour 2013

#9
webmaster schreef:Het is nu donderdag 4 dagen na die fantastisch mooie Octagon Tour en het verbaast mij een beetje dat er nog geen foto's geplaatst zijn in het Octagon Gallery album. Laat weten of daar een eventueel technische reden voor is of heeft niemand foto's gemaakt.
Stuur de foto's naar jullie betreffende regiowebmaster en zij zorgen voor plaatsing, liefst niet groter dan 800/1024 pixels breed.
Ik hoor graag van jullie.
De gallery is vreselijk traaaaaag. Dat ligt niet aan mijn verbinding, want die galleries zijn traag zowel hier thuis als ook op de zaak. En euh... een "regiowebmaster"... :?:

Mijn foto's (geen goede camera mee en plaatjes maken uitsluitend "on the fly" als bijzaak op de parkeerplaats - verwacht er dus weinig van) staan zoals te doen gebruikelijk op picasa / google+ => https://plus.google.com/photos/11071854 ... 9760028593
Care-taker van "de rode barones" ('74 MGB roadster)