Voorstellen: Reinier van Beest

#1
Het leek me wel zo netjes om mijzelf kort voor te stellen op dit forum. Heb een MG TF 135 uit november 2011 aangeschaft (op moment van schrijven nog niet in de garage, ga haar woensdag 16 feb ophalen bij Octagon Car Care oftewel bij Wilco en Peter). Anthracite metallic, zwart leer. Woon in Barendrecht, net onder Rotterdam, getrouwd, 2 dochters. Zelfstandig ondernemer, IT Projectmanager.
Heb eind jaren 90 een MG F gehad, de snelle VVC versie. Heb daar ondanks de issues (met name lekkages maar er was nog wel meer, alleen uit mijn geheugen verdrongen kennelijk) heel veel plezier van gehad. En zo kwam bij het zoeken naar een leuke auto voor erbij (heb al twee andere auto’s voor “erbij” … ), een cabrio, lekker sturend en compact en niet al te kostbaar, MG weer naar boven. Ben erg benieuwd, heel veel zin in in ieder geval. En wat ook echt heerlijk is is dat alles zo betaalbaar is, zeker vergeleken met de prijzen van spullen voor auto’s die ik de afgelopen jaren heb gereden. Wilco en Peter hebben de TF al helemaal op punt gezet en op mijn verzoek ook nog een remap en aanpassing schakelmechanisme gedaan. Heb al een lijstje van ander mods in gedachten maar eerst maar eens kennismaken en rijden :-)

Reinier van Beest
MG TF 135 2002 Anthracite metallic